Gå til innhold

Nå er den jævla LYDEN tilbake!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skrevet om det før. Naboer som ofte går fra vekkerklokken sin ringende... Sist gang peip den vekkerklokka i 2 døgn. Og det skikkelig høyt også!!!! Og nå er det påan igjen. Bor i en blokk som det er ganske lytt i, og nå begynner jeg å bli seriøst lei de folka. de har fest hver eneste dag og så holder de på å pusse opp. de begynner boring og banking klokka 7 på morgenen, og gir seg i 9-tiden på kvelden. noen ganger er det så høyt at jeg og sambo må snakke skikkelig høyt for å høre hverandre. faaaaaen!!! og så røyker de i heisen også. så kommer jeg inn der med barnevogn, og da bare skjuler de røyken bak ryggen. DA sier jeg ifra ja!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyking i heisen er utrolig ekkelt *brekke seg* La oss fylle et knøttlite rom med røyyk, jaaaaa det er en god idè! Blæ.

Skrevet

Jepp, jeg blir like forbanna hver gang! Det står et svææært skilt i heisen om at det ikke er lov jo!! kan de ikke vente de 2 minuttene det tar å ta heisen da???

Skrevet

Hvis vekkerklokka ringer i TO DØGN må du ringe politiet for å få de til å ta seg inn i leiligheten og få stoppet f....skapet :-)

Skrevet

Ja skjer det igjen ringer jeg. Men den gangen visste vi ikke hvilken leilighet det kom fra. Men hører det nå - det er absolutt de over oss, de som bråker resten av dagen...=/

Skrevet

Det er vel bare å høre rett utenfor døren deres, da er du sikker. Har gjort det et par ganger jeg... Den ene gangen var det tv`n som stod på for fullt. Eieren hadde satt en på for vekking og dratt på ferie.....ergo slo den seg på klokken 0330 hver natt.....litt lei nabo kan du si he, he.

Har dere forsøkt å snakk med de eller?

Lykke til med nabo`n;-)

Skrevet

Har ikke snakket med dem men sambo skal få ta seg en tur opp i kveld ja!!!

Skrevet

Da kan dere i hvertfall si at dere har prøvd å snakke med de, for det spør nok politiet om hvis dere ringer:-)

Dessuten, ring hver gang de fester hvis de gjør det til langt på natt!!!!! Hvis de har mulighet, så kommer de (politiet altså). Kan jo ikke ha det sånn!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...