Gå til innhold

Blødninger


anette&tutta mari :)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Bare lurte på om alle dere som har opplevd blødninger tidlig i svangerskapet, kunne skrive litt om erfaringer osv her. Jeg er 5+0 idag og i går hadde jeg en veldig svak, rosa blødning. Varte veldig kort. Jeg har hatt ganske kraftige mensmurringer helt før IKM og det ser ikke ut til å gi seg. Jeg ble selvsagt livredd og ringte legen, men de sa de ikke kunne gjøre noe nå sålenge det var så tidlig i svangerskapet. Må bare slappe av og tenke positivt. Noen andre som har opplevd lignende? Har lest at det er helt normalt å ha blødninger, men blir jo så nærvøs!

Gratulerer til alle som er gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre det kommer friskt blod tror jeg ikke du trenger å bekymre deg noe særlig. Jeg fikk nettopp lysebrun farge på utfloden, ringte legen og der fikk jeg vite at både lys brun utflod og lyserosa var heelt normalt, ja faktisk vanlig. Får du derimot friskt blod og magekramper (ikke "menssmerter") bør du ta deg en sjekk...Så lenge fargen ikke er rød, er det ikke en pågående blødning. Det er heller ikke nødvendigvis farlig selv om det kommer blod. Du kan ha en rift eller et sprukket blodkar. Har du hatt sex i det siste? Det kan komme derfra...Håper du føler deg litt beroliget! Lykke til videre hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...