Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Putter dere alt av babyklær i tørketrommelen? Er stress å henge opp, men ting har jo en tendens til å krympe litt.. Hmm. Tips?
$ilje Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tromlet det som kunne tromles,tøyet blir mykere i trommelen syns jeg.Krympet ikke noe som jeg kunne se heller.
Maigullet Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Tromla klærne til førstemann de første par månedene, men slutta med det. Klærne krymper ca. en størrelse. Nå er det bare sengetøy og håndkler/kluter som går i tørketrommelen her. Bruker tøymykner uten parfyme, og henger opp til tørk. Det er nok å henge fingrene i ja, og mere skal det blir når nr. tre kommer... Klærne blir nok mykere av tørketrommelen, men så sliter det mer på klærne også, og trekker masse strøm... - også synes jeg det er helt greit å henge opp klær jeg
Gossip Girl Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg puttet alt til babyen i tørketrommelen forrige gang, men angrer på dette nå. Mye av babytøyet ble ødelagt, mistet formen og krympet. Det som kan vaskes på 60% og er 100% bomull skal jo kunne gå helt fint i tørketrommelen, men alt det andre ville jeg ha hengt opp :-) Har vært veldig forsiktig med babytøyet denne gangen og hengt alt opp! Det tørker jo så kjapt også når det er så smått.
barnII 15.02.08 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 tips! det tøyet som kan bli litt stivt, det styker jeg. er veldig fort gjort det også. men tar mest tøy i tørketrommel(ikke for øyeblikket, skal kjøpe ny, den gamle er ødelagt, så nå stryker jeg endel, likevel går det fort. stryker mens jeg ser på tv på kveldene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå