jente30L Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 svigerfar ringer å sier at han skal ta livet av seg.... så nå har ambulansen vært og henta han...
doffine Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Slikt er virkelig noe av det mest grusomme å horrible en kan oppleve. UFF... sender deg en stor klem. HÅper virkelg din svigerfar får den hjelpen han skal ha. Og at dere får hjelp til å takle denne beskjeden..
Nordlyspar♥ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Huff ja, hadde en venninde som gjorde det samme for noen år siden. Fikk en melding på tlf at hun hadde tatt en overdose av piller.. jeg fikk kontakta lege og hun ble henta av ambulansen og sendt til pumping... Når jeg tenker etter, så var det jo faktisk rundt juletider det skjedde.. det er mange som har det ekstra tungt i høytidene... Sender deg en kjempeklem, håper at alt går bra og at han får hjelp..
jente30L Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 ja var ikke noe ok... siden jeg var den han ringte til lissom... huff... skal ned på legevakta å se om jeg får hilse på han
Nætte;mortil2 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Nei så trist! Godt han ble hentet, får håpe de ikke slipper han ut før han har fått den hjelpen han trenger... Lykke til!
Nordlyspar♥ Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Min venninde ble etter selvmordsforsøket lagt inn på en lukket avdeling i litt over en måned, der fikk hun den terapien og hjelpen hun trengte. Det var kun familien og noen få andre som fikk ringe henne mens hun var der. Når hun kom ut derfra, flyttet hun til et opplegg der hun bodde i egen lelighet, men under oppsyn. Hun har klart seg fint siden den gang, og det ser ut til at hun stadig blir bedre. Det blir sikkert ikke samme opplegget til svigerfaren din, de tilpasser det nok til han i samarbeid med familen. Men han får nok den beste hjelpen de kan gi han... Det ble liott rotete dette svaret, men håper du skjønner :0)
jente30L Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 takk for svar jenter! kom ned på legevakta og fikk snakka med han. han hadde 2,47 i promille...... ble sendt på psykriatisk avd på sykehus... så vi for se hvordan det går
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Uff da,det høres ikke kjekt ut nei. Håper at alt ordne seg for ham og for dere. Sender en stor trøsteklem til deg
Niem og Patrick Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Off... håper det går bra med dere.. og at han får den hjelpen han trenger.. Det finnes heldigvis mange flinke folk innen psykiatrien..! Klem
*bubbs* Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Sender deg en trøsteklem! Om det er til trøst så betyr jo det at han ringte at han egentlig ikke ønsker å dø, men at han ønsker hjelp. Og nå får han hjelp når ambulansen har hentet ham. Det er veldig mange som har hatt en tøff tid og likevel greid å karre seg opp på beina igjen. Ikke glem det i den triste stunden... *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå