doffine Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Må bare sutre litt... er så møkka lei å kaste opp. Og ikke minst tisse med rompa. Eller de forbaskede kolikksmertene som ikke vil gi seg... arrrrg.. MEN jeg har i det minste klart å få i meg ei loffskive med blåbær på i dag:-) Og jeg skal kjøpe blåbærsaft og blåbær:-) Selvom blåbær er rådyrt, så er det verdt hver eneste krone.. HÅper virkelig ingen andre får denne ekle saken assa...INGEN fortjener omgangssyken..
Mininni Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Stakkars Doffine! Og gratulerer med loffskiva - vi får satse på at det betyr at det verste er over. God bedring! Klem
Nætte;mortil2 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Nei og nei, det er ikke gøy!! Hurra for blåbær altså!! Kjør på! Håper du blir bra snart, for det er slettes ikke noe særlig for hverken kropp eller sjel... GOD BEDRING!
Maigullet Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Huffameg!! Synes så synd på deg! Har hatt det selv her i helga hele gjengen, og det var helt grusomt -og det verste var jo at den lille i magen turna jo helt vilt og dytta og skubba borti en overfølsom magesekk hele tida:( Med ett barn som var blitt frisk og aktiv igjen, begge foreldrene syke og barn nr. to som også begynte å kaste opp følte vi oss som rimelig dårlige foreldre kan du si... Var ikke helt enkelt å stille opp som man ønsker å gjøre nei... MEN nå håper vi iallefall at vi slipper å bli syk i jula!! ( Ungene fikk det på nyttårsaften i fjor, og romjula to år før det) -Så aldri så galt at det ikke er godt for noe God bedring!! -Håper du blir fort frisk igjen!!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Huffameg. Regner med at du bor i Oslo? hehe, grunnen til det er at nesten alle jeg kjenner som bor i oslo har hatt det en gang i løpet av den siste måneden. Jeg fikk det i går og jeg har kastet opp 17 (!) ganger. Trodde seriøst på et tidspunkt at jeg skulle dø :-P det er gruuusomt. Håper du blir frisk fort igjen!! Trøsteklem fra en annen med omgangsyken
Tante Bassa Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Uff, dette misunner jeg dere ikke. God bedring til dere alle, håper det går fort over.
1, 2, 3!!! Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Har kommet hit også... Har nettopp hentet jenta mi i b.hg ett par timer tidligere enn jeg bruker. Da hun "tisser med rumpa" som det så fint ble forklart av HI. Hihi! =) Kjenner kvalmetendenser selv også, men håper det er pga graviditeten!... Håper skolegutten berger, for han har nettopp klaget over magesmerter for ett par uker siden, en hel uke!... Huff...
doffine Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2007 Takk for omtanken jenter:-)) Er bra jeg ikke er alene.. Til ei lenger opp her.. Jepp jeg bor i oslo. Og jeg trodde jeg hadde klart å holde meg unna hele dritten. Men dengang ei. Var en tur hos legen nå, for jeg trengte en sykmelding. Og hadde jaggu en crp på 66 nå. Og det er jo ganske høyt til at jeg har omgangssyken, er det ikke det? Men jeg har klart å beholde ei loffskive og nå et halvt glass med bonaqua.. så jeg håper det værste er over....
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Det er bare etterdønninger etter julebordet vettu Men du må fortelle oss hvordan det ser ut. Farge? Mengde? Konsistens??? Hahahahahaha
doffine Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2007 Jeg drak nok altfor mye på lørdag:-)) tihi.... Hm... oppkastet har vært i varierende farge... Og i varierende konsistens. Mengde har vært masse. Da snakker jeg om litervis...fnis.. Men fytterakkern å glad jeg er for å være ferdig med det værste..
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Hvis du fortsatt har beholdt bollen, så skal du se at det verste er over ja
doffine Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2007 NÅ har jeg klart å holde en bolle og tre desiliter med bon aqua nede:-) Og knasker på et eple.... mmmmmmmmmmmmmmmmm er digg med mat:-))
77modell Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Titit alle sammen:) Den saken er komt til Ålesund også.......Jeg har ikke spydd, men har brukt skåla noen ganger pga andre høl som må tømmes...................... De 2 eldste har hatt spydd, og stakkars store pia vår har hatt spysjuka 2 ganger på 3 uker... Raspa eple skal være bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå