mpmamman Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Går det an? Arbeider på en miljøstasjon skulle engentilg ikke begynne før etter jul,men de var redde jeg skulle få andre tilbud så fikk begynne nå. Får 108,ett eller annet i time lønn og lurer da på om man kan forhandle opp den ved neste kontrakt??
Fire småtroll Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jada, det kan du. Jeg kan gi ansatte jeg er veldig fornøyd med og redd for å miste opptil 4kr i timen i "trynetillegg" oppå tarifflønnen i den bedriften jeg jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå