ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har vært liggende siden fredagsettermiddag. Ikke spist noe nevneverdig siden lunsj på fredag. Kaster ikke opp mer (bortsett fra i sted da jeg skiftet århundrets verste drittbleie) men er så sinnsykt kvalm hele tiden. Har levd på cola og litt potetgull siden fredag. Får ikke i meg mat, prøve å press i meg, men bare brekker meg. Tips??
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Håper du får nen saftige svar for sånn har jeg det også!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 Det er så mange som er syke for tiden, noen må da ha tips til oss Eneste positive med kvalmen er at jeg husker hvorfor jeg aldri skal gå gravid igjen. Var noe helt sykt kvalm begge gangene i flere mnd så hehe Har nemlig begynt å bli litt babysyk igjen
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 jeg gikk en uke sånn, ner jeg bedre, men kan få kvalmen skyllende over meg. spiser loff (usunt, men det holder jeg på) og salt potetgull (enda mindre sunt hehe) og drikker vann og te og eplejuice. det har jeg levd på de siste to dagene, idag skal jeg prøve meg på vanlig middag, for kvalmen er bedre. men jammen så lenge den holdt, fikk spysjuke forrige lørdag :S
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Uff da. Ikke noe særlig. Vann og eplejuice blir jeg kvalm av å tenke på. Var på rema i sted for å kjøpe meg boller, så prøver meg på en liten en nå. Bruker lang tid men hehe. LEI AV Å VÆRE KVALM!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå