Gå til innhold

Hvis dere hadde 5.000 til overs i slutten av året...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dere kunne brukt de til hva dere ville. Hva ville dere gjort da? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg spart de til husleia skulle betales nest gang.

Skrevet

Spart dem til jeg skal ut å reise i februar. Shopping, shopping!

Skrevet

Spart de til januar salget,og fått ekstra mye for pengene :)

Skrevet

Får masse kjipe regninger i januar, så hadde spart de til da. 5000 er ikke mye penger for oss akkurat nå.....Hvis vi legger til en null, derimot!:)

Skrevet

Hvis dere skulle funnet på noe kjekt med sambo da, hva ville dere da gjort?

Skrevet

da ville jeg bestilt restplassreise i juleferien (etter julaften)/weekend/påskeferien. billig og gøy! sjekk solfaktor.com

Skrevet

Jeg ville brukt dem til å betale deler av neste års sommerferie! Vi har fast plass på en campingplass, og første regningen på den faller på nyåret, og det er omtrent 5.000,-.

Hvis det ikke var for det, så tja, brukt dem til å få tatt førerkortet eller brukt dem på å gitt bilen vår litt ekstra service (noe den sårt trenger).

Foruten det, så hadde dem nok havnet på sparekontoen!

Skrevet

Jeg hadde satt de på BSU slik at jeg hadde fått 1000 kroner mindre i skatt neste år. Kjedelig, men smart. De 1000 kronene hadde jeg brukt på tull og vas...

Skrevet

brukt de på huset vi bygger eller julegaver til neste år.

Skrevet

5000? Det holder jo i grunn ikke til noen ting... hadde nok satt de på si til vi tok over oppussingsobjektet vårt i februar.

Skrevet

Får omformulere spørsmålet litt:

Hvis du og sambo skulle kose dere, gjort noe helt for dere selv, pleiet forholdet litt. Hva ville dere da gjort? Budsjett: 5000!

Skrevet

Tatt en tur med danskebåten i luksuslugar. Det har vi gjort før. Kostet ca 3000.

Skrevet

kjøpt meg et par marc jacobs sko til 3600 og resten hadde gått med til en ny kjole til meg selv. nam nam.

Skrevet

Gitt litt til begge guttene og brukt noe på shopping til meg og gubben+ guttene..... Og spist på fin restaurant med gubben =))

Skrevet

5000 er jo ikke så mye da...

Men jeg skal maxe ut kredittkortene før jul, alle sammen, OG tømme alle kontoene. Mindre formue, mer gjeld= mindre skatt. Så da trenger jeg dem vel til å rett opp igjen så snart vi skriver 2008.

Også reiser jeg utenlands 1 jan, lommerpenger er nice:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...