olebrum78 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Finnes mangen i butikkene.. Må ha med utak bak, vil se flammer, og en som varmer.. Hva med over og undertrekk? Noe en bør tenke på?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Vi har "glass" fra Austroflamm og er kjempefornøyd. Den har glass på 3 sider. Blir godt og varmt. Og det fine er at den bruker ikke så lang tid på å bli kald etter at vi har sluttet og fyre. Den kostet ca. 21 000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå