Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hva er vanlig fastlønn?? Og hvordan pleier bonusordningene og fungere?? Sitter man vanligvis på et eget kontor eller sitter alle samlet?? Og hva jobbet dere innen ??
Mild, Marcus & Mille Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hm, vet ikke helt om det var det du mente. Men samboern min jobber ihvertfall som salgskonsulent, eller key account manager da. Han tjener 16 500,- i fastlønn + provisjon han tjener over fastlønna. Dvs. han får 700 per salg, han har over 23 salg i mnd. Nå om dagen har han ca. 3 salg om dagen, som tilsvarer litt over 40 tusen i mnd. Bonus får de som er ukas beste selger og månedens beste.. Men har nå blitt tilbudt jobb med 26 000 i fastlønn i mnd, men har ikke takket, ja enda. Så det er litt forskjellig tenker jeg Hehe, spørs om det var dette yrket du siktet til da.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg jobbet i bank og hadde ca 23500 i fast lønn.. Men det er nå 3 år siden jeg sluttet, så vet ikke hvordan forholdene er nå altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå