Gå til innhold

Åssen mobil har dere?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Tror min mobil snart avgår med døden. Den oppfører seg i alle fall som om den burde pensjoneres snart.

 

Åssen mobil har dere? Trenger litt inspirasjon, kan jo gå seg vill i den jungelen av mobiler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nokia 6300, enkel og grei, men går ikke an å laste ned noe særlig spill på den...

 

Må ha Nokia da, lånte et annet merke en gang, og knota jo så fælt med å skrive meldinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der, jeg hadde nokia, nå har jeg sony Ericsson. Tok litt tid før jeg kom inn i det. Mannen min har i grunnen ikke fått tak på det enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Sony Ericsson i mange år. Jeg liker den ganske godt , da, hadde ingen feil. Gutta er mer røbust, de plagges med joistikk av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en samsung d500 og har vært kjempe fornøyd med den, men nå bør den pensjonere seg...

 

Vet egentlig ikk helt hva jeg vil ha i en ny telefon, har falt litt for samsung u700 (tror jeg den heter) men det er bare pga jeg synes den er fin å se på da...Føler meg og litt teit når jeg spør i butikken, for da spør de om hvilke funksjoner som er viktig for meg....ehmm....at den kan sende sms og mms, ringes med og ha en god kontaktliste...kanskje et greit kamera.... Alle andre sier sånne avanserte ting, og da detter jeg helt ut jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...