Phantom´ Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Tenkte han kunne få det til jul, så han ikke blir så kald når han skal stå opp med prinsessa om natten... :-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kjøpte en god og varm en, grå med hvite striper , på dressmann til samboeren min i fjor. Husker ikke helt hva den kostet, men den var ikke altfor dyr heller :-)
camosilla Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Mener jeg så noen på cubus som så alright ut...
*3 gutter i hus* Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 De har de kuleste Armani morgenkåpene hos Scabal....men er litt dyre da! Men utroli myke :-) Min samboer skal få en sånn,men han er også veldig glad i Armani da.....
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tenkte akkurat som deg, Phantom - nå må vi forberede oss på nattevåk. Jeg fant en kjempefin en på Jysk. Kjøpte en i stor størrelse, skikkelig kose-plagg. Husker dessverre ikke pris, men det var ikke helt tullete.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Kjøpte til sambo på dressmann, å han er kjempefornøyd. Bruker den hele tiden. Den er tykk med hånddukstoff inni og fløyel uttenpå. Solid og god, å den røyter ikke. Anbefales! Tror den kosta 500,-
SexyLubben =D Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kjøpte en kjempefin morgenkåpe (en slik "tung" en, hvis du skjønner) på match til sambo i julegave... Var litt stiv i prisen da, 1000 kr, men den virket veldig god og fin da....
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Gant har en dritfin en.. Får den på bla hadetpåbadet. Jeg har den selv, og samboer får en til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå