Gå til innhold

Noen som bare vil dele mine tanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, har IKM i dag, og ingen tegn til den grusomme tanta:)

Men, jeg husker forrige gang jeg var gravid med datteren min, da jobbet jeg i en klesbutikk.Prøvde å bli gravid, men alle tester var negative!

Jeg gikk på do hver time for å sjekke om jeg hadde fått mensen, for det føltes som om jeg skulle få den hvert øyeblikk!

Men, den kom aldri.

En dag sto jeg og ekspiderte en kunde da jeg plutselig kjente at magen ville opp!

Så jeg kastet opp, på alle klærne som kunden skulle kjøpe!!!!!!=(

Da var jeg sikker!

Tross alle de negative testene fortalte legen meg at jeg var 5 uker på vei!=)=)=)

Husker den dag i dag alle luktene og følelsene jeg hadde når jeg gikk gravid den første tiden!

Selv om det er 4 år siden! (Litt rart at det også var i Desember!)

Og nå, vil jeg veldig gjerne oppleve det en gang til!

Jeg vil være kvalm!

Jeg vil tisse ofte!

Jeg vil være syk fordi jeg vil være gravid!!!!!!!!!!!!!!!!

For 4 år siden ble jeg gravid på første forsøk, da tenkte jeg nok ikke over hvor heldig jeg egentlig var! Men, nå vet jeg at det kan ta tid og at det ikke er så enkelt som mange tror!

Håper at jeg ikke får mensen nå!

Håper at jeg kan skrive her inne snart at jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!

(de siste 3 ordene var utrolig deilig å skrive!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, litt av en opplevelse den første gangen da!!!:) Ser for meg kunden:)

Får hb masse at tr holder seg unna:) Jeg har ikm på man/tir neste uke...Kjenner ikke noe særlig tegn så er superspent:) Kom den kvalmen din så sykt plutselig??:)

Skrevet

Ja, den skal jeg si kom ganske så plutselig!

Kjente ingenting før alt kom......:)

Slet med en voldsom kvalme HELE svangerskapet!

Æsj!

Men, jammen var det verdt det!

Kunne gått igjennom det 1000 ganger til selvfølgelig!

Skrevet

D er godt å høre:) har ingen barn fra før og går i spenning på når d vil klaffe og om d vil være der løpet ut...

Du må holde oss oppdatert og så håper jeg du slipper få bekreftelsen på samme måte:)

Skrevet

Jeg er 31 dager siden siste TR i dag...så jeg er en eller to dager over tiden i forhold til ellers...men jeg tester bare negativt. Samtidig har jeg vært småkvalm i to uker nå, og jeg fryser noe innmari om nettene! Mannen min kaller meg vanligvis er kraftverk, men nå sover jeg med genser, joggebukse, sokker og pledd under dyna! Blir litt forvirret, jeg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...