Gå til innhold

Hvilke kaker lager dere til jul?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal lage

 

pepperkaker

delfiakake

serinakaker

berlinerkranser

sånne puffet ris topper

seigmenn

potetsmeltopper

 

Skrevet

Siruppsnipper

Pepperkaker (på pinne, og de skal gis bort i julegaver)

Kokosmakroner.

Peppernøtter

Også blir det kanskje Tyske skiver.

Også noen julekaker, må ha det med brunost på.

Skrevet

På lista mi står dette:

 

pepperkaker

karamellkaker (bakte de igår - veldig gode)

brownies

ristopper

kokoskaker med vaniljekrem

mormonsen

issjokolade

marsipan og nougatkonfekt

 

 

 

(så får vi se hva jeg får bakt..hehe..) Alle oppskriftene er fra detsoteliv.no

Skrevet

Har allerede bakt kokosmakroner, brune pinner, krumkaker, pepperkaker, colakaker og sjakkruter, Skal også lage berlinerkranser, serinakaker, risboller og hvite kakemenn. Må også få lagd noe gjærbakst som er kjekt å ha liggende, og en sjokoladekake og delfiakake blir bakt til jul. Har alltid vært glad i baking og syns det er ekstra koselig i år siden jula allerede er godt i hus,mangler egentlig bare noen duker og juletre :) Jeg jobber bare to dager i uka så jeg har masse tid til å leke husmor!!

Skrevet

Her blir det

-pepperkaker

-kokosmakroner

-ristopper

-krumkaker

-sandkaker

-kransekakestenger dyppet i sjokolade

 

Også lager jeg hjemmelaged marsipan, triller kuler og putter en valnøtt i. Nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...