Mamma Mirabell Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 vi skal lage pepperkaker delfiakake serinakaker berlinerkranser sånne puffet ris topper seigmenn potetsmeltopper
camilla^ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Siruppsnipper Pepperkaker (på pinne, og de skal gis bort i julegaver) Kokosmakroner. Peppernøtter Også blir det kanskje Tyske skiver. Også noen julekaker, må ha det med brunost på.
mamma >to gull Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 På lista mi står dette: pepperkaker karamellkaker (bakte de igår - veldig gode) brownies ristopper kokoskaker med vaniljekrem mormonsen issjokolade marsipan og nougatkonfekt (så får vi se hva jeg får bakt..hehe..) Alle oppskriftene er fra detsoteliv.no
Gothic Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Har allerede bakt kokosmakroner, brune pinner, krumkaker, pepperkaker, colakaker og sjakkruter, Skal også lage berlinerkranser, serinakaker, risboller og hvite kakemenn. Må også få lagd noe gjærbakst som er kjekt å ha liggende, og en sjokoladekake og delfiakake blir bakt til jul. Har alltid vært glad i baking og syns det er ekstra koselig i år siden jula allerede er godt i hus,mangler egentlig bare noen duker og juletre Jeg jobber bare to dager i uka så jeg har masse tid til å leke husmor!!
Fire småtroll Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Her blir det -pepperkaker -kokosmakroner -ristopper -krumkaker -sandkaker -kransekakestenger dyppet i sjokolade Også lager jeg hjemmelaged marsipan, triller kuler og putter en valnøtt i. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå