Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 I går og i dag har det kommet litt brun utflod når jeg har tørket meg. Jeg skal på 1. kontroll hos lege 21. desember. Bør jeg nå ringe? Og kan jeg ringe jordmor, eller må jeg kontakte lege? Syns det hadde vært greit å snakke med en dame.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Kontakt den du føler deg mest fortrolig med... hvor langt er du på vei? eg har og hatt brunlig utflod,men fikk svar på hcg fra legen i dag at jeg fortsatt er gravid.... Lykke til---
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk for raskt svar! Jeg er 7 pluss 6. Lykke til videre!
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Da jeg hadde blødninger i uke 12-13, ringte jeg Gynekologisk poliklinikk. Fikk da komme emd en gang og fikk innvendig UL.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 takk for svar til deg og! er ikke så langt på vei jeg da, men
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Lurt..gjør som bruden..da får du svar med en gang---selv har jeg gått en uke i uvisse nå pga av venting på hcg svar......
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Glemte å ønske deg masse masse lykke til:) Klem
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk for det! Ringte jordmor nå, og hun sa jeg skulle se det an et par tre timer. Hvis jeg fortsatt blødde, skulle jeg ringe fastlegen. Men da er jo de allerede snart stengt. Kanskje dumt spørsmål, men betalte du noe på gynekologisk poliklinikk?
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Nei. Alt som dreier seg om undersøkelser i svangerskapet er gratis. Det som er "dumt" med å gå til fastlegen, er at han ofte ikke har UL apparat, så du kommer lissom ikke så mye lengre egentlig. Vannskelig å høre hjertet slå så tidlig også..Han kan henvise deg til Gyn for UL, men det går mye fortere om du ringer dit med en gang..
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Blør du da??? eller er det bare brunt?? brunt tyder vel på at det er gammelt blod?? gjør det ikke-- Tror det er gratis på gyn.pol... tror all legebehandling ang graviditeten er gratis.......
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Var nettopp på do nå, og da kom det ingenting. Men burde kanskje ringe likevel
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 ja..gjer det..så får du litt fred i hodet ditt...hehe... slepper å gå å bekymre deg...
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Hvor langt er du på vei da? Ring du, så får du høre hva de sier, evnt at de iallefall kan berolig deg. Sikkert ikke noe farlig, men vet hvordan det er å gå å bekymre seg slik.. Har du noe vondt da?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Nei, ingen smerter. Ringte nå, og de skulle sette meg opp på ul. Men det ble ikke i løpet av denne uka. De skulle sende et brev i posten. Men hun regnet med at det ikke var noenting å bekymre seg for, siden det ikke var friskt blod, og jeg ikke har smerter. Det er jo bra da:) Da får jeg bare prøve å ikke tenke så mye på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå