Gå til innhold

guttn min blir så urolig av grøt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettoppp begynt å innføre grøtmåltid om kvelden,og det virker som han liker det,gaper og spiser,men når jeg skal legge han er han sutrete og urolig...var aldri slik før,var bare å legge han ned så sov han,prøvde igår uten grøt,og da gikk det greitt igjen...han plages ikke med magevondt,og bæsjer og promper vanlig...noen andre med slike erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Sånn var min gutt da vi innførte grøt også. Derfor gikk vi over til å la ham spise grøt tidligere på kvelden, slik at magen fikk litt bedre tid til å fordøye det før han la seg. Etterhvert kunne vi gå over til å gi det senere igjen.

Men nå hjalp det ikke med grøt for vår del da (han er 5 måneder, vi prøvde da han var 4 måneder pga at han våkner såpass ofte om natten). Så vi sluttet igjen og fortsetter fullamming til han runder 6 måneder. :P

Skrevet

Datteren min var sånn hun også da hun begynte med grøt. Så jeg kuttet ut 4 mnd grøtene. Kjøpte en banan-grøt i Sverige (semper) som hun ikke ble urolig i magen av. Ellers så begynte vi med Nestle sin havregrøt med banan-aprikos da hun var 5 mnd og den gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...