Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 har nettoppp begynt å innføre grøtmåltid om kvelden,og det virker som han liker det,gaper og spiser,men når jeg skal legge han er han sutrete og urolig...var aldri slik før,var bare å legge han ned så sov han,prøvde igår uten grøt,og da gikk det greitt igjen...han plages ikke med magevondt,og bæsjer og promper vanlig...noen andre med slike erfaringer?
=)Line Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hei! Sånn var min gutt da vi innførte grøt også. Derfor gikk vi over til å la ham spise grøt tidligere på kvelden, slik at magen fikk litt bedre tid til å fordøye det før han la seg. Etterhvert kunne vi gå over til å gi det senere igjen. Men nå hjalp det ikke med grøt for vår del da (han er 5 måneder, vi prøvde da han var 4 måneder pga at han våkner såpass ofte om natten). Så vi sluttet igjen og fortsetter fullamming til han runder 6 måneder.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Datteren min var sånn hun også da hun begynte med grøt. Så jeg kuttet ut 4 mnd grøtene. Kjøpte en banan-grøt i Sverige (semper) som hun ikke ble urolig i magen av. Ellers så begynte vi med Nestle sin havregrøt med banan-aprikos da hun var 5 mnd og den gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå