Gå til innhold

Noen andre som syns det begynner å bli både tungt og vondt?


Leirha

Anbefalte innlegg

Jeg har merka de siste ukene at det begynner å bli tyngre å få gjort ting, noen ting må jeg jo ha litt hejlp med også... isj...

Men det verste er jo at det begynner å bli vondt også.

Merker mer og mer til dette bekkenet mitt, eller det sitter vell mest i korsryggen... kjennes ut som om jeg har løsna på en måte, men vet at jeg fortsatt bare har mild bekkenløsning.

Men nå kjenner jeg det godt lenger oppi ryggen også, sliten smerte liksom, som kommer etter lange dager og større mage.

Men alt i alt, så syns jeg det går ganske fint, til tross dårlig bevegelighet, smerter både her og der og hormoner som løper løpsk.

Jeg er tross alt tilbake i full jobb,og det er ikke så lenge igjen til tassen kommer nå.

Så gleder meg over hver dag som går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg. Har hatt et dårlig svangerskap de fem første månedene med mye kvalme og fryktelig lite energi. Når endelig dette gav seg og jeg begynte å føle meg som meg selv igjen, begynte jeg å føle meg tung. De siste ukene synes jeg har vært værst og verre skal det vel bli =) Har fortsatt to måneder igjen godt og vel. Har en gutt på 4 år fra før og merker det godt under dette svangerskapet. Selv ting som hjelp til påkledning av han begynner å bli et problem. Det og komme seg opp av senga kan også være et problem om natta når jeg må opp på do for ørtende gang =) Blir nok deilig når alt blir overstått ja =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 32 nå og det begynner jo garrantert å merkes på dagsformen... Jeg er i jobb fortsatt, men jeg merker at jeg må si ifra meg flere og flere oppgaver. Har en forrholdsvis fysisk jobb og det tar på. Føler meg litt som om jeg ska sprenges av og til, det er liksom ikke plass. Har ellers hvert veldig heldig i svangerskapet mitt og haft veldig få plager, men nå går det så langsomt!! De eldre damene raser forbi meg når jeg er ute og går... Har endel vondt i muskulaturen "under" magen. Får veldig lett håll i høyre side og masse halsbrand. I tilleg flytter vi imorgen, så her er det fullt opp. Jobb, examen på onsdag og flytt på en og samme gang. Det blev en påfrestning for hormonene gitt. Jøss så forbauset man kan bli over sin egen oppgitthet og over at det er så lett at ta til tårer... Men det må vel være vert det når premien vel er her=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg kjenner meg godt igjen ja. Jeg har ellers hatt et stort sett smertefritt svangerskap inntil nå, hvor ejg begynner å slite med ryggen og med kynnere. Også syns jeg det er kjempe vanskelig å finne en god sovestilling hvor babyen ikke sparker - og hvis jeg endelig skulle greie å ligge komfortabelt så våkner som regel babyen og sparker så jeg ender med å måtte stå opp og gå rundt i leiligheten i mørket ;-) Det er jo litt søtt også - men ikke så greit å kombinerer med fulltids-jobb, syns jeg.

Er det andre her som har en meget natte-aktiv baby? Går inn i uke 32 imorgen forresten.

 

God helg klem fra Sasser og lille-babyen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...