Tess 83 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hvor tidlig kan dere vanligvis se om noen er gravide? Før gravi tester? Eller er dette kanskje individuelt? Jeg er veldig spent på om jeg er gravid, men tror ikke jeg kan teste før om en uke. Noen som kan se noe? Jeg er født 16.04.83 og sambo er født 27.03.83 Setter veldig stor pris på svar
bøllefrø 37 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Man kan se før befruktning.....fordi barn/kjønn er forutbestemt tror jeg.....men klarsynte kan dessverre ikke alltid forutse SA....osv......derfor skal man ikke tro blindt på det. Det er en grunn til at noen klarsynte ikke spår graviditet i det hele tatt. Hmm jammen usikker til om du er gravid ennå.......får en energi tett inntil på deg......men så får jeg en tvil om tiden er helt inne ennå......så da tør jeg ikke si sikkert om du er gravid ennå pendelen min vil ikke svare ordentlig heller:(......men at det skjer rimelig snart,det er jeg ikke i tvil om. En jente vil du da få ))))) tvi tvi håper du får en positiv test. )))))))))))lykke til
Mamalari Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Enig med bøllefrø.. En graviditet er nok ikke langt unna.. Jeg får opp et ja, på at du er det nå. Men hvis du ikke er det, så er det nok like om hjørnet.
Tess 83 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk for flotte svar begge to. Håper det stemmer, og det blir et lite vidunder på meg i 2008;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå