Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 og hun mente hodet hadde festet seg =) God jobb gutten min hehe..han begynner å gjøre seg klar hehe
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det er en lettelse. Hvilken uke er du i nå da? Med minstemann festet hodet seg i uke 36, men han kom likevel 11 dager på overtid =/ Jeg hadde jo håpet at det betydde at han kom til termin...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hodet her festet seg ikke skikkelig før under fødselen det, og da var jeg førstegangs=) fødte en uke før termin. men hun lå i tverrleie frem til uke 37 eller 38 da...=P
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Begynner på uke 36 på torsdag =) Uansett om han kommer til termin eller ei, er det veldig greit å vite at han ligger rikitg vei. Da slipper jeg sikkert hvertfall keisersnitt og lignende *s*
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Hun mente også at han ikke kom til å bli så stor...Lurer på åssen man kejnner det hehe
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Åhh, deilig å få en sånn beskjed:o) Da jeg var på kontroll dagen før termin med Milla sa legen at hodet ikke var festet og at hun lå så langt oppe i bekkenet at det ble nok en stundt til hun kom ut....to dager etter lå jeg på Haukeland med rier...;o) Når har du termin da? Januar, var det ikke? Spennende:o))))
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er sant. Jeg var veldig glad når han var festet. Spennende tider fremover for deg da... ;-)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Vel det sa jordmor til meg også like før fødselen, og han ble 4780 g... Hun er svært erfaren også.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Ja 5 januar =) blir såå gøy med en baby i hus igjen..skal til svigers i drammen på juleaften, blir spennende da..hehe
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 He, he - tror ikke alltid de har peiling på det altså...her fikk jeg vite at Milla kom til å bli godt over 4 kg ved termin....hun var 3350g tre dager over termin;o)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 såpass ja...får håpe han blir LITT mindre enn det
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Ja, hun sa "Han blir i hvertfall ikke over 4 kg" Neida... =/
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Kanksje det blir julebaby på dere? ;o) Koselig med baby igjen, ja ......men sliiiiitsomt:o( (har hatt en ekstremt dårlig natt i natt...)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 uff..ja det er klart..kommer helt sikkert til å bli tøfft også..håper vi slipper sjalusi osv fra mini sin side og at jeg får en baby som liker å sove om natten..
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Storebror finnes heldigvis ikke sjalu (han viser det i allefall ikke), men jeg bestilte også en sovebaby..men det var de visst tom for...;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå