Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo en del klaging og snakk om alle problemene vi har her inne så jeg tenkte det kunne være godt å få tankene over på alt det positive!

Er selv veldig flink til å klage på alt og ingenting mens jeg heller burde tenke på hvor bra jeg egentlig har det. :)

-Jeg ble gravid etter bare 3mnd uten p piller.

-Jeg hadde et fantastisk svangerskap uten kvalme,bekkenløsning o.l

-Fødselen gikk fint, uten komplikasjoner og slapp å sy (var ikke akkurat godt da men noe må man vel tåle)

-Har en samboer som er veldig flink til å hjelpe til med både baby, matlaging og husvask (men jeg klager jo på han også en gang i blandt...)

-Gutten har hele tiden vært kjempesnill, bare litt startvansker med magen men ikke noe stort.

-Han sover hele natten med bare et måltid rundt 04:00. Er bare å legge han ned så sover han med en gang stort sett.

-Han spiser godt og har vokst kjempemasse! Glad i både grøt og middagsglass.

-Helt rolig med en gang han havner i vogn eller bilstol.

-Han har 5 oldeforeldre, 4 besteforeldre og 7 tanter og onkler som kan (og vil) passe ham innenfor gangavstand. (foreløpig bare vært hos besteforeldrene da)

-Han er kjempeflink til å ligge på gulvet alene eller i vippestolen. Ruller rundt og koser seg.

Man vet vel ikke helt hvor godt man har det men dette var det jeg kunne komme på. Noen andre positive opplevelser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...