kaalrot Høygravid!:) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Noen som har en god bok å anbefale som er dedikert til de kommende fedrene? Tenkte å gi min samboer en slik bok til jul:) Gjerne en bok med litt snev av humor:)
Mininni Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Boken "Verdens beste Pappa - en hakkespettbok for førstegangsfedre" kan varmt anbefales. Sambo fikk den til bursdagen sin, og har var strålende fornøyd med den - han sa det var befriende å finne ut at han ikke var den eneste som tenkte sånn... Mulig det er "hakkespettbok for småbarnsferde" i stedet for "førstegangsfedre", men det er i alle fall en veldig bra og humoristisk bok, med f.eks tester du kan trene deg på før du får barn - eks matingstesten: hul ut en melon lag et hull i den på størrelse med en barnemunn, heng den fra et tau i taket og sørg for at den svinger godt fram og tilbake. Så forsøker du å få skjeer med babygrøt ned i det lille hullet. Etter at halvparten av grøten er borte, heller du resten over deg selv
Måånestråle Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Vi har kjøpt en bok som heter "Verdens beste pappa : hakkespettbok for småbarnsfedre" av Per Asbjørn Risnes, den er veldig morsom og lettlest synes jeg. Den vordende far har ikke helt kommet i gang ennå... (http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.doproduktId=2594506&rom=AK)
snart mor til 3 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 ja,tenkte jeg skulle kjøpe denne hakkespettboken jeg og ;-) Vi skal egentlig kjøpe en kjærestetur til hverandre i julegave..reiser i januar...men er jo litt koselig å ha en liten ting under juletreet uansett
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg skal snart til byen å kjøpe den boka- så takk for tipset jenter!!
Tobias og Robin Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Veit også at det er en bok som heter "pappa for første gang" Tror det er Erlend loe som har skrevet den, den er i allefall hysterisk morsom!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Finn Bjelke har skrevet en pappa-bok. Det har Klaus Joakim Sonstad også (kos & kaos). Husker ikke hva de heter, se på bokkilden.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå