Gå til innhold

Mange her som kun har hatt 1 samboer mens mannen har flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun hatt 1 samboer og det er han som er min mann idag...

Mannen har hatt 2 samboere før meg,flyttet sammen med den første da han var 18-19 etter en krangel med faren og bodde sammen i ca 1 år,nr bodde han med i 3-4 år,mens meg har han bodd med i snart 7 år :)

Jeg sliter litt med tanken på at han har hatt flere og jeg kun han,men sånn er det vel når jeg har vært stille og sjenert av meg og ikke så populær,men jeg tenker mye på det ja...Ikke så mye i begynnelsen,men nå tenker jeg mye på det..Men jeg elsker mannen min og det er han jeg vil ha...Og hadde ikke han vært sammen med de først så hadde nok ikke vi vært sammen idag...Han er 7 år eldre enn meg og ble kjent med ham akkurat idet han hadde blitt alene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omvendt her. jeg har hatt 2 (1 før og så han nå) og han har bare bodd med meg. eller, han bodde med noen kompiser en stund men det teller vel ikke=P

Skrevet

I mitt tilfelle er det motsatt.

Mannen er eldre enn meg. Han har vært singel mer eller mindre hele livet og har alltid bodd alene.

Jeg har et forhold og et samboerskap bak meg.

Skrevet

Ja min samboer har hatt flere samboere før meg. Han er 10 år eldre så det er i grunn ganske naturlig.

Vi bor sammen i et hus som han kjøpte sammen med en av sine tidligere samboere.

Jeg skjønner ikke hvorfor dette plager deg? Du har vel også hatt andre kjærester før mannen din? Så lenge han er 7 år eldre så er det jo naturlig at han også har bodd sammen med noen av dem?

Husk at han har valgt nettopp deg! Og at det er en grunn til det :o)

Skrevet

Omvendt her og.

Har bodd sammen med 2 stk før han, og han har kunn vært med meg....

Skrevet

Ja, min mann har hatt 1 samboer følr meg, mens jeg bare har hatt ham.

Det bryr meg overhodet ikek, jeg tenker i på det i det hele tatt.

Det er da vel ikke noe å bry seg om???Mennene våre hadde jo liv før de traff oss, det rokker vel ikke ved deres forhold til oss.

Skrevet

sjiraff - valentines baby ;o) : nei han er min første kjæreste,og det er vel det som plager meg litt..han har ligget med andre og jeg har kun hatt ham...

Skrevet

Nei, vi har begg hatt 1 kjærste/samboer hver før og begge har hatt litt utenom. Tror vi er temmelig på lik skala i alle slike ting faktisk. Han er 2 år eldre enn meg, men minst like sjenert som meg:)

Skrevet

Okay da skjønner jeg vel litt bedre. Men allikevel så må du huske at han har valgt deg, og vil bo sammen med og være sammen med deg!

Det er jo helt vanlig i dagens samfunn at man debuterer seksuelt forholdsvis tidlig, og de fleste av oss har hatt opp til flere partnere før Mr. Right står på døra.

Men hvorfor plager det deg egentlig? Hva er det du er redd for?

Skrevet

sjiraff - valentines baby ;o): før han ble sammen med meg,så traff han igjen hun første som han ikke hadde prata med på 8-9 år da..Han sendte meg meldinger og sånt,men plutselig ble det stille,da hadde han truffet igjen hun...Så istedetfor å holde kontakt med meg så hadde han kontakt meg henne,selv om han egentlig ville ha meg...Men han turte visst ikke å komme på besøk til meg,så da valgte han å reise til henne...Så det jeg tenker på er vel at han går rundt å tenker på henne og kunne finne på å ta tilbake henne,selv om han sier at det gjør han aldri...

Skrevet

Dere som sier dere el mannen kun har hatt 1,er det da samboere el kjærester i det hele tatt??

Skrevet

Men han ble jo allikevel sammen med deg og ikke henne :o)

Ikke gå å gruble så mye på ting som skjedde for mange år siden, det har ingen hensikt og det gjør ikke noe godt for noen av dere.

Nyt det forholdet dere har bygget sammen, og nyt hverandre :o)

Skrevet

Jepp han valgte meg:o)

Skal prøve å slutte å gruble på dette...

Skrevet

Uff, da gjør du det kjipt for deg selv. Jeg har hatt færre enn han, men fortid er fortid. Hvorfor skal det ha noe å si nå?

Det skal godt gjøres å finne en partner som er helt fri for bagasje og helt i samme båt som deg selv.

Nyt heller at dere lever sammen nå, for det er det eneste som teller :-)

Skrevet

Her har mannen min hatt to smboere før, mens jeg ikke har hatt noen. På den annen side, siden jeg har vært mer eller mindre singel frem til vi møttes, har jeg da hatt sex med flere enn det han har.

Føler på ingen måte at det er noen umake sider oss imellom likevel. Vi valgte hverandre og fortiden vår har gjort oss til de vi er. Jeg valgte han, og han er den beste i verden for meg:)

Skrevet

Han har hatt samboere før meg mens han er min første.

Han er 12 år eldre da.

Plager meg ikke, det er jo meg han er med nå.

Skrevet

Omvendt her. Jeg har hatt 2 samboere, han ingen.

Men han har hatt masse damer da. hehe...

MEN, for å roe deg littegranne ned..... jeg savner ALDRI noen av dem jeg har bodd med, det er omtrent som om jeg aldri har bodd med noen av dem.

Bare med min samboer :)

Fortid er fortid :)

Skrevet

Jeg har aldri hatt samboer før jeg flyttet inn med han jeg bor sammen nå. Flyttet rett fra mamma og pappa. Samboeren har vært gift tidligere og de bodde i det huset vi bor i nå, og det er ikke bare uproblematisk for meg. Vi har pusset opp hele huset for at det skal bli mer "vårt" men det er ikke sjelden jeg tenker på at de to har bodd her sammen og fått barn sammen her. Jeg vil nok aldri føle at dette er mitt hjem, jeg bor hos han liksom.

Skrevet

Han har hatt 2, jeg ingen.

Han har til og med et barn med den ene. Vær glad du slipper det, for da må man nemlig ha kontakt med eksen.. grrr....

Skrevet

Ingen av oss hadde samboere før vi møte hverandre, men han hadde flere forhold bak seg enn det jeg hadde. Jeg har lært meg å leve med det. Og det er ikke mange forhold han har hatt heller før meg. Vi har nå være sammen i over 6 år og bodd sammen i 6 år.

Skrevet

Ja, han har hatt andre samboere, og har til og med vært gift og har et barn fra før. Kan ikke si at det bryr meg noe nevneverdig, fortid er fortid. Nå skal det sies at han er 20 år eldre enn meg, så det hadde kanskje vært rart om han ikke hadde bodd sammen med noen andre før meg.

Skrevet

Mannen har hatt kun en samboer.. De var samboere i 10 år..

Mannen er min første samboer.. Har hatt lengre forhold.. men egen leilighet hele tiden..=)

Skrevet

Jeg flyttet hjemmefra som 17-åring, og flyttet da sammen med min nåværende forlovede, som er 9 år eldre enn meg. Jeg har ikke hatt noen kjærester før han, men har hatt ett "seksuelt" forhold før han, for å si det slik. Han har hatt to damer før meg, den første bodde han ikke sammen med, kun nr 2. Begge de forholdene varte kun kort tid. Begge damene dumpet han til fordel for en annen.

Jeg kan fremdeles - etter snart 4 år - ikke forstå hvordan noen de damene han har vært sammen med han ville gi slipp på denne mannen. Det er ingen familie el venner som forstår det heller, så det er ikke bare meg:-) Han stiller opp for alle som trenger det uten og forlange noe tilbake, og er verdens mest omsorgsfulle pappa (synes selvsagt jeg). Han er alltid glad og har ett smil om munnen, og slår gjerne av en prat med hvem det måtte være uansett hvor.

Hver eneste dag siden vi ble sammen, gjør han meg daglig oppmerksom på hvor mye jeg betyr for han, og at han elsker meg.

Dette er definitivt mannen i mitt liv!!

Skrevet

Her er det omvendt, men jeg svarer likevel, for å berolige deg litt, siden dette tydeligvis er noe som bekymrer deg... Jeg har hatt to samboere, før min nåværende mann, (som jeg nå er gift med). Han ene skulle jeg t.o.m. ha barn med, men det endte med en SA. Men jeg tenker ALDRI på dem! Den første flyttet jeg fra, den andre flyttet fra meg, men de spøker ALDRI i tankene mine! Fortid er fortid, det kjennes faktisk ut som et helt annet liv! Og husk at det var deg han valgte!!!

Skrevet

;o). : takk for svar,beroligende å høre..Håper at det er sånn for min mann og,selv om det var han som ble forlatt begge gangene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...