Gå til innhold

Alene til tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid lurt på en ting...

Dere som er alene til tvillinger, eller flerlinger. Er det ikke utrolig tøft? Tenker spes de 3 første mnd...Er har de vært mye våken om natten, og har noen av de hatt kolikk?Fikk dere bare hjelp av familie eller andre også? Jeg har alltid ønsket meg tvillinger men syntes det var tøft nokk å være alene med en som hadde melkeintoleranse og kolikk....Tenker neste gang når jeg har en mann som støtter vill jeg ha det....( ønsker da)

Synest dere er utrolig flike, all respekt til dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma fortalte meg at hvis man er alene med nyfødte tvillinger, så vil kommunen hyre en husmorvikar.

Skrevet

mamma var alene med en på tre og tvillinger når hun var tyve, har alltid lurt på hvordan i all verden hun klarte med det, jeg blir sliten nok av å ha en:S

All respekt til de som får det til:)

Skrevet

hehe da kan jeg fortelle dere at det finnes ikke husmorvikarer annet enn gjennom barnvernet, og da er det vel godt så langt at det er veldig ille med mor. Jeg har vært alene med mine tvillinger hele tiden. Hadde det ikke vært for mamma som kunne være her mye i begynnelsen, så trur jeg begge unga hadde blitt lagt ut på Finn.no for lenge siden. Det er jævlig tøfft, og den som sier noe annet kan... ja skal ikke si det for å fornærme noen. Mine skrek nesten hele tida, men de hadde ikke kolikk, mente alle de som forsto seg på det. Første gang alene med de, satt jeg og skrek også. Tenkte på: hva i guds navn har jeg gjort mot meg selv? Hva har jeg gjort for å fortjene dette?? Og jeg spurte etter hjelp, på sykehuset, på helsestasjonen, Homestart, skrev til og med brev til Barneministern. med de samme svarene: trenger du hjelp, så får du ta kontakt med barnevernet. Men det eneste jeg trengte var jo bare litt søvn... Men de 3-4 første månedene går over, etter det er det best med 2 stk, for da holder de hverandre med selskap. Det er jo dobbelt arbeid, men også dobbel glede. Og som jeg sier, jeg fikk ikke et barn men en hel familie, og sa er man jo ikke alenemor hehe. Er selvfølgelig veldig glad og stolt over barna mine, og over at jeg har klart det, uten å miste vettet hehe. Men det er ikke takket være noen annen enn min elskede mamma. Uten henne tør jeg ikke tenke på hva som kunne ha skjedd. Hilsen en som elsker sine deilige barn, og ikke minst sin mor;-)og som ikke skal ha flere barn uten en mann!!!!!

Skrevet

bøyer meg i støvet for miss anonym! du må være stolt :-)

Skrevet

må bare signere den altså.. bøyer meg i støvet jeg og..

All ære til deg!!! Du er nok en tøff dame!!

Skrevet

Flaff, flaff, støvet flyr rundt meg også...

Skrevet

Takk for de fine ord:-) Ja det er en del alene-mammaer som får ganske mye pes, fordi de er alene.Mens de egentlig skulle hatt ei stor stjerne. Hva er det egentlig som er så galt og negativt med alenemødre? Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lest om de "desperate alenmødre". Vel jeg er ikke desperat og ingen andre jeg kjenner heller er det. Alenemødre skulle hatt påspandert en ferie på statens regning 2 ganger i året. Det mener jeg hehe.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

WOW tvillingmamma! :-)

Du får en stjernehimmel av meg for stor innsats! :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...