*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har ikke blitt mye søvn på hverken meg eller samboer. Tobias er syk, så han våkner hele tiden og gråter og hoster. I natt var han iskald, men klissvåt av svette - ekkelt! Milla var som vanlig våken annenhver time, før hun våknet kl 5 - har ikke sovet eller spist siden (eller nå ligger hun på puppen, og jeg håper hun sovner...hun sovnet aldri på dagtid i går...) I kke bare var hun våken, men hun hylte stort sett i ett sett fra 5 til 10! Skjønner ikke hva som feilte henne, jeg...grusomt når det er sånn. Aner bare ikke hva jeg skal gjøre med henne....
camilla^ Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Slikt er ikke noe morro nei. Har du mulighet, spør noen besteforeldre om de kan komme og passe litt på de, slik at du får slappet litt av evt sovet litt. Så du får litt overskudd til natten. Så har du overskudd nok til å dulle med dem, og da pleier de å roe seg mer også når det ikke er slitene foreldre rundt dem.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Huff, stakkars deg, Rutletutt :-( Du har ikke hatt det lett i det siste! Her våknet eldstemann med et hyl i går kl 21 av at han hadde spydd utover hele sengen sin :-/ Fikk byttet og så spydde han en gang til... Nå virker han veldig pigg og har spist og drukket. Håper dine snart blir friske også! Har dere vært hos legen med Tobias?
Blue Lady Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Det hørtes kjempeslitsomt ut Rutletutt! Håper dere får en bedre natt i natt da. Her i huset er storebror også syk, men han våker ikke så mye på natta, heldigvis.
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Å nei, spysyken er det aller værste da! Håper han er frisk igjen nå da. Har ikke vært til legen, nei - han virker forsåvidt pigg om dagen og virker ikke syk annet enn at han er veldig hes og har en grusom hoste. Samboer har jo pappaperm nå da, så vi er i allefall to om det...men kjipt å starte permisjonen sånn. Hva jeg skal gjøre med Milla aner jeg bare ikke...det blir jo bare verre og verre det med sovingen hennes. kan vel telle på en hånd hvor mage netter hun har godt siden hun ble født (dvs ikke våknet og hylt annenhver time...)
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2007 Ja, jeg er helt svimmel jeg nå. Nå har Milla heldigvis sovnet (enn så lenge) så jeg får spist litt og slappet av. Tobias kjeder seg hjemme, stakkars - han skjønner jo ikke helt hvorfor han ikke får være ute å leke:o( Slitsomt med syke barn, god bedring til Lucas:o)
*Rutletutt* Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Er hjemme både meg og pappaen, og Tobias er forsåvidt i fin form om dagen - men kjeder seg hjemme:o/
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Skjønner deg jævlig godt. Her spyr både jeg og ungene. Trivelig natt ja.. NOT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå