Gå til innhold

Fremmede og baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi opplever stadig at vilt fremmede kommer fram og beundrer jenta vår, og det er veldig hyggelig. Hun er kjempesøt og det er moro at andre også sier det! MEN altfor mange har en lei tendens til å ville ta på henne, og da spesielt i ansiktet og noen til og med peller inni munnen på henne!!! Jeg blir så matt av dette, vet virkelig ikke folk i 2007 at man ikke gjør sånn? Jeg driver ikke å tar i munnen hennes selv engang (uten grunn) og synes slett ikke fremmede fingre på f.eks kjøpesentre skal gjøre det! Selv tar jeg aldri på fremmedes små babyer. Det holder da lenge å smile, si at de er søte eller noe lignende? Hva gjør dere når fremmede klår på ungen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja huff, det er ikke alltid det er like gøy, men det er jo godt ment. Jeg liker heller ikke at alle og en hver tar på ungen min, men da tar jeg rett og slett ungen med meg og går på en høflig måte. Jeg skylder ikke fremmede å være "snill" å la dem ta på min sønn, så jeg har ikke dårlig samvittighet for det. Men derimot skylder jeg min sønn å ta godt vare på han, og hvis jeg ikke liker det fremmede gjør mot han skulle det bare mangle at jeg ikke skulle ta han bort der i fra. Men til nå har det ikke vært så ille her som det jeg opplevde på Kreta i sommer, da kommer det en vilt fremmed dame bort til meg på gata og ville holde han. Kommer ikke på tale!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...