Gå til innhold

Ser babyen deres andre folk hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender seg at det går noen dager imellom vi er på besøk hos andre, eller har besøk før baby legger seg.

Er dette veldig dumt ift sosialisering av babyen? Baby er 4,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hun ser ikke andre folk hver dag. Men nesten..

Skrevet

Ja, vi treffer andre folk hver dag. Ofte treffer vi veninner med babyer, men noen dager tar vi bare en tur på butikken. Jeg syns det er viktig å komme seg ut og se folk, det er like mye for min del som hennes... Jeg går på veggene om vi bare er inne hele dagen.

Skrevet

Nei, noen ganger koser vi oss hjemme sammen, triller tur og er sammen bare vi. Da koser vi oss veldig! Andre dager er vi ute i butikker eller på besøk hos venner og familie:) Jeg tror det er fint med rolige dager uten for mange inntrykk inne i mellom, det er hvertfall ikke skadelig HI:)

Skrevet

ja vi går å handler mat hver dag, litt for å se folk. hehe er jo ute å går tur hver dag og med hundene men det er jo i skogen og der møter vi ingen. ellers er det besøk her 1 gang i uken ca. så hun ser jo mest meg og pappan

Skrevet

Neida, som Purr sier, det er godt for babyen å ha noen rolige dager.

Jeg merker på lillegutt ihvertfall, at han er på sitt roligste og gladeste når vi har hatt en 'alene'-dag hjemme. Noen uker ser vi venner og familie nesten hver dag, andre uker er vi mer alene.

Skrevet

Jeg var veldig på det å skulle finne på ting hver dag i starten, men etterhvert som vesla trivdes på gulvet og ville leke, så fant jeg ut at å være hjemme var av og til bedre for henne. Vi er sosiale kanskje annenhver dag, noen ganger hver dag og da er det godt med en bare-oss-dag etterpå. De har jo behov for begge deler. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet om du ikke er oppe og ute hver eneste dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...