Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 x`en leverte papirene til nav i går ang bidrag,og som sist er det nok nav som skal utbetale til meg.. men når kommer de? må jeg vente lenge siden han leverte papirene i går? og ang bostøtte..når kommer den da?? sist jeg var alene kom begge delene nokså tidlig i mnd,så sitter liksom å venter
Papegøyeblomst Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Er ikke sikker på når bidraget kommer, men hvertfall innen 10. i hver mnd. Bostøtten utbetales den 10. hver mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå