Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 går ut i arbeid rett etter jul, og lurer da litt på dette ang mm/mme.. Pjokken fikk kun mm fram til han var 4 mnd, nå er han 6 mnd og får grøt morgen og kveld, kun mm ellers. Vet jo at det er "best" med mm i starten med tanke på allergiforebygging +++ men nå når han er blitt 6 mnd, er det da egentlig nødvendig med mm? er ikke mme like greit nå? er det maneg som bytter ut puppen med flaska når barna bikker et halvt år?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Tror ikke jeg ville kuttet helt ut, men leker selv med tanken på å gå over til flaske og mme på dagtid, siden snuppa nesten er umulig å legge til. Eneste stedet det går greit å amme er i rolige omgivelser, helst hjemme i senga.. Så jeg tenkte at det var greit å amme bare morgen og kveld nå som hun har passert 6 mnd og gi flaske om dagen.
=)Line Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Det anbefales å fortsette ammingen hele det første året, og gjerne lengre også! WHO anbefaler faktisk 2 år med amming.. (Har til og med lest at det anbefales å amme i 4 år, men så lenge har ikke jeg tenkt å holde på i alle fall.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå