madde på pergo Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Er temmelig sikker på at jeg er gravid, men jeg har kastet brukanvisningen på testene, så det hjelper lite å teste... Noen som har denne?
Eira2010 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Tiss i en kopp, hold strimmelen nedi i 3 sekunder, vent 5 min på svar.
Eira2010 Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Det stemmer ikke Cediva, på strimmeltestene fra billige-tester.no står det som følger: Sånn utføres testen: 1. Testen og urinen skal være omkring stuetemperatur (15 ºC til 30 ºC) 2. Tiss i en ren, tørr beholder. Den beste måte å samle urinen på er å holde skålen i midten av urinstrålen. 3. Åpn nå foliepakningen med testen og ta den ut. Den åpnes enklestder hvor det er et lite hakk på siden av pakningen. 4. Hold nå testen ned i urinen. Pilen som er tegnet på testen skal vende ned. VIGTIG: Urinen må ikke overstige makslinjen (max) testen da kan bli misvisende 5. Ta opp testen når det har gått 3 sekunder og legg den på en tørr, ren overflate - f.eks. foliepakningen. 6. Vent på at de fargede streker dukker opp. Avhengig av hormonmengden i urinen kan et positivt resultat dukke opp etter bare 40 sekunder, men for at være sikker på testens resultat skal den få den fulle reaksjonstid på 5 min. VIGTIG! Resultatet av testen skal avleses etter maksimalt 5 minutter. Se bort fra eventuelle endringer etter dette tidspunkt.
Eira2010 Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Har du forresten fått testet, Så, prøver vi en gang til;) ? Hvordan gikk det?
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Så hissig du er ``En gang til``!!! http://www.lavpris-tester.com/beskrivelser/da/hcg-s.pdf Les dette dere jenter
Eira2010 Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Hissig?? I alle mine dager, hvordan er det mulig å tolke det ut av mitt svar? Jeg bare mente at når du rettet på meg, så var det feil ut i fra bruksanvisningen på billige-tester.no. Det er tydeligvis forskjellige instrukser alt etter hvor man har kjøpt testene. Så da er det bare å ta den som kommer fra stedet man kjøpte testene, så blir det nok riktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå