Gå til innhold

til de som hetser røykere ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og holder dere til å ikke spise det og det og ikke gjøre sånn og sånn.. får unger med feil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver veldig dårlig norsk, HI. Hvis jeg skjønte deg rett så mener du at de som holder seg unna alt som er potensielt farlig får unger med feil? Hvor i alle dager har du det fra?

Skrevet

nå er jeg ikke norsk heller.. men fra australia.. og det jeg mener er hysteriske kjerringer her inne.. som klager på alt og alle.. særlig de som spiser hva de vil og røyker.. håper de får unger med feil

Skrevet

Da forklarer det litt.

Men du håper at hysteriske gravide får unger med feil? Da er du jo ikke riktig god!

Skrevet

la folk ta seg en røyk.. og ete roastbeef og røklaks...

Skrevet

Var ikke det jeg reagerte på, men at du ønsker at andre mennesker skal få unger med feil! Du ønsker faktisk at små uskyldige barn skal få misdannelser eller bli syke.

Du er jo ikke riktig god!

Skrevet

faktisk enig her.. dere hetser røykere, pga av de kanskje ikke klarer slutte. Forteller folk at de setter røyken først. Og at man ikke tar hensyn til fosteret i magen.

La folk selv få velge hva som er best for akkuratt dem..

Skrevet

Er jo ikke akkurat så mye hetsing at deg gjør noe her inne.

Mer at røykere ikke takler å høre sannheten....

Er det noe å hisse seg opp over at noen peker på sannheten for dere?

At røyk er skadelig for barnet i magen?

Er jo bare å si - sorry jeg har prøvd å slutte, men jeg klarer det ikke. Eller sorry, det tror jeg ikke noe på, så jeg røyker likevel.

Valget deres er jo såpass kontroversielt at på et offentlig debattforum med masse gravide damer kan dere ikke forventa å få applaus akkurat...

Skrevet

jeg har slutta og røyke. og sysn folk kan velge det de vil sjøl.. uten og hetse røykere. kanskje motivere de? veit sjøl at klaging på at man røyking ikke hjelper et dugg

Skrevet

Hvor har du det fra at de skal beklage seg til oss???

Nei,la røykerne røyke hvis det er det beste for dem..Sist jeg sjekket så er jeg ansvarlig for mine egne barn og min familie...kan ikke si jeg har lest en eneste plass at jeg er ansvarlig for om andre røyker eller spiser krabbe under svangerskapet...finner du det noen plass så si fra slik at jeg kan be deg oppsøke lege...

Her inne får vi lov til å prate om hva vi vil... vi er her for å støtte hverandre og hjelpe hverandre gjennom svangerskapet...vi er ikke her for å være ekle mot hverandre er vi vel?????

Skrevet

"sorry" var mer en muntlig talemåta da.

Kunne stått "nei, jeg har prøvd å slutte, men klarer det ikke" eller "ja, men jeg tror ikke noe på at det er farlig, så jeg røyker likevel"

Poenget er vel at å si at en røyker i svangerskapet (noe vi vel alle må være enig i at ikke er bra for barnet - hersker vel ingen tvil om det) er jo litt som å vifte med en rød klut foran mange hormonelle gravide her inne.

Egentlig kunne alle røykerne bare lagt diskusjonen død de fleste gangene med å si fx - "vet det er farlig, men klarer ikke slutte" i steden for å prøve å vinne diskusjoner de vel strengt tatt er dømt til å tape. Ref. at det faktisk ikke er noe bra for ungen at mamma røyker.

Husk på at morsinstinktet slår inn for fullt i svangerskapet hos svært mange, og det omfatter ofte ikke bare sin egen unge, men plutselig alle barn i hele verden.

Skrevet

er du faktisk klar over at det er større fare for ungen hvis en mor som røyker klarer å slutte men går bare rundt å griner å er deprimert å helt fra seg er Farligere enn at de tar seg de få røyka de "må" ha i løpet av en dag.

har ikke mor det godt har ihvertfall ikke barnet det godt!

måtte bare få sagt det.er så DRIT lei av alle disse innlegene om røyking!

hilsen ikke røyker!

Skrevet

Det er jo helt sykt å ønske andre barn med feil, bare fordi de velger å leve sundt gjennom svangerskapet.

Kjære HI, du må gjerne røyke, drikke alkohol, spise rått kjøtt og alt annet mulig annet som er farlig for barnet hvis det er det du liker å gjøre, men du kan jo for faen ikke være forbanna for at andre ikke ønsker å gjøre det samme som deg!

Skrevet

hvis det var meg ovenfor du hintet til at røykte og drakk osv men jeg var gravid burde du skjekke de skjeløyde øynene med en faens gang å se hvem jeg skrev hilsen fra..

IKKE RØYKER!

Skrevet

... og "kjære HI" betyr hva? Det er ikke deg hun snakker til.

Skrevet

Ro deg ned sommerfugl..ta deg en røyk eller no...

Skrevet

først og fremst anonym så kan du være så snill å slutte å trykke på den forbanna anonymknappen??om det er en ting som gjør at hormonene mine tilter totalt så er det hver gang en forbanna anonym skal ytre sin mening...

men..det jeg skulle si var....

At en gravid her inne sier at ja-hun røyker fortsatt er ikke som å holde en rød klut foran dere!! Hvis du skal bli sint hver gang noen gjør noe du ikke er enig i så har du et stort problem... OG skal du først reagere og prøve å redde verden så kan du jo starte hos dem som har det værre.

Det er mange barn der ute som blir utsatt for mishandling, både fysisk og psykisk...Hva med å heller prøve å redde dem?? Evt la vær å fød egene barn videre så adopterer du heller barn som ikke har foreldre???

Du kan ikke gå rundt og dømme alt og alle som ikke gjør og oppfører seg nøyaktig som deg... Jeg kan love deg at skulle alle gjort det så hadde verden vært en enda mer tragisk plass å bo enn det den er nå...

Før du vet ordet av det har du et eller anna psyko kvinnemenneske på døra klar for å "ta deg" fordi hun så deg kjefte på barnet ditt i butikken. Hun er ikke enig i at man skal heve stemmen så nå skal hun la deg få høre det..

Du må heller ikke våge deg å ta med barna en plass å spise kjøtt..da kommer en gjeng vegetarianere å synger kua mi til deg...

Ja,jeg har satt det litt på spissen nå,men nå er jeg lei.....

Skrevet

vil sterkt tro at det bare er litt språklige problemer ute å går der... :)

Ingen normale mennesker vil noen sinne ønske at andre barn skal være skadet...ingen...

Skrevet

"vil sterkt tro at det bare er litt språklige problemer ute å går der" Vel det har jeg fått oppklart lenger oppe i tråden. HI ønsker faktisk at de overpåpasselige mødrene her inne får unger med feil. MEGET skremmende.

Skrevet

Ja, dere. Nå er det vel på tide å frede røykere. Si imot dem som skriver om sa og ma, mistenkt folk for å lyve om det samme, beskyld folk for å være dumme, toskete eller annet i den gata fordi de ikke mener det samme som deg, men la nå røykerne få ha røyken sin i fred.

Dere må jo skjønne at selv om folk skriver her inne og innrømmer at de røyker selv om noen sier at det kanskje ikke er så heldig, så må jo de vite best og å si dem imot med argumenter med forskning og annet sprøyt om ansvar, er like dumt som å tro på det man lærte på skolen.

Skjerpings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...