Gå til innhold

Brazillian, Hollywood eller Norsk skau?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja damer...

Hvordan ser gullgruva ut , den dagen dere skal føde da?

Barbert , frisert, eller igjenngrodd? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke.. Har ikke hilst på gullgruva på lenge skal jeg si deg!:P

Skrevet

:)

Strever som bare det for å få det barbert der jeg nå.. må sitte i dusjen, men det blir veldig tungt :P

Skrevet

Hihih.

Nei vi har ikke hilst på en stund vi heller. Sist , ble det masse kommel , jeg satt på doen med skrevende ben , jeg satt i dusjen , jeg stod i dusjen , jeg stod foran speilen , til slutt la jeg meg helt flat på badegulvet og fikk tatt det værste , noe stubbet og ugjevnheter må en regne med..

Alt i alt , 6 uker siden sist.. og belive you me , gullgruva skal få gro!

Driter i det nå. Gidder ikke det sinnsykebalet , og dessuten ser jeg ikke henne lengre , så hvilken glede får jeg ;-)

Skrevet

Hihi... Kjæresten friserte meg helt frem til jeg ikke syntes det var noen vits lenger. Vil ikke komme nyfrisert på føden. Evt kløe og stikking vil jeg være foruten, så gullgruva er temmelig grodd. Og det gjør INGENTING. Har lovt kjæresten at når vi skal begynne på igjen, så skal skogen bort!

Skrevet

Barberer en gang i uka nu, for mye strev noe oftere:) hehe!!

Om fødselen starter så kommer jeg ikke til å vektlegge å barbere meg før avreise. Men skal nu prøve holde gruva barbert 1 gang i uka!

Skrevet

Jeg er foresten 34+2, jeg som skreiv sist.

Skrevet

Norsk skau her;-) Gleeeder meg til å brazillian og lekkert undertøy. Sist svangerskap hadde jeg ihvertfall sexlyst og følte meg ikke direkte usexy, men nå...? Føler meg rimelig usexy kan du si;-)

Skrevet

Skikkelig usexy jeg også.

Igjenngrodd av hår , sover naken fordi alt strammer på kroppen.

Så ikke mye sexy undertøy her nei!

Men jeg er pretty vakker da, det skal være sagt :-)

Skrevet

hehehe... Jeg barberer meg i blinde jeg;o)

Er leeenge siden jeg klarte å se noe som helst der nede, men jeg har mye hårvekst og det kommer ikke på tale å la det gro ut igjen!!

Har ikke planer om å komme på føden med skog nedover låra liksom. hehehe.. Jeg tar det på feelinga jeg. Kjenner etter hvor det er hår, og raker over med høvelen mens jeg håper på det beste;o)

Skrevet

Ja..Og jeg er forresten 37 + 1 i dag.

Skrevet

Jeg ble anbefalt av Jordmoren min å bevare håret. Håret er jo til for å "ta" bakteriene , beskytte skjeden for å si det pent.

Så under fødselen er det mye urin , avføring , blod , fostervann , osv osv osv... Så Keep the hair , sa hun.

Skrevet

Jepp.. Det er riktig det da,men jeg orker ikke engang tanken på størkna blod og bæsj i håret rundt begge åpninger... USJ!!! hehehe..

Så hos meg forsvinner håret;o) jeg skal ihvertfall aldri oppleve danglebær, sånn som gutta gjør! *flire*

Skrevet

Husker fra sist at det var jaggu ikke lett å være velfrisert nei. Så jo ingenting og å drive på med høvel speilvendt er jo direkte farlig.......

Så noen dager før termin fikk jeg gubben til å frisere litt. Glad for det etterpå for jeg måtte sys litt. Da var det greit at de så hva de gjorde der nede...... ;-)

Skrevet

Helt gjengrodd,...og det har det vært hele svangerskapet. Fikk bare sopp av å barbere, så da lot jeg være. Prøvde å stusse her om dagen, men jeg ser jeg ser jo ingenting, så jeg gav bare opp.

Har hele tiden hatt planer om å ha hår under fødsel. Vil ikke risikere å bli sydd igjen, og så gror håret i såret,...

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hihi....jeg vokser bikinilinja i salong, syns det er så kjipt når det stikker hår ut fra sidene på trusa (altså, ikke at JEG ser noe til det området for tida, men....=).

Vanligvis har jeg pleid å bruke hårfjerningskrem under og bak, hvis dere skjønner, men vet ikke hvor lenge jeg gidder det. Trekanten har mannen ansvar for å stusse nå fram til magen er borte!=P

Skrevet

Her har det grodd i månedvis (er 36 uker nå). Var spent på hvor villt det ville bli, siden jeg har barbert meg jevnlig de siste 20 årene. Men det ble faktisk ikke så ille. Er ganske blond, fant jeg ut og hårveksten stopper like utenfor trusekanten. Går forresten mest i tøyelige boxers, så da vises ingenting. Prøver å se hvordan det ser ut i speilet. Bekymrer meg slett ikke for hvordan det tar seg ut. Hårvekst er helt naturlig og der for en grunn. Skal begynne på igjen når jeg føler for det. Har heller ikke noe særlig bakover, så er ikke bekymret for søl. Det er jo bare å vaske seg.

Men glem det. Hva med urinprøvene da? Skulle tisse på det lille glasset med den bittelille åpningen i morges før jordmorbesøket, men det er jo umulig å se hvor strålen kommer ut!? Prøvde å bøye meg ned for å se, men... He, he. Litt av et syn. Høygravid, skrevende kvinne på do i desperat forsøk på å tisse litt, knipe igjen, treffe glasset (og helst ikke noe annet) og alt tidlig på morgenen uten å være helt våken. Glad jeg er alene på badet...

Skrevet

ja, urinprøvene er blitt en utfordring :) ellers barberer jeg også i blinde. aner ikke hva jeg driver med egentlig, eller hvordan det ser ut etterpå... prøver å ta alt så jeg slipper noe som stikker ut i diverse retninger.

det rare er at samtidig som håret er svært frodig på hodet, har hårveksten på kroppen nesten blitt borte! leggene er glatte uten barbering, det er stort sett bare gullgruva som trenger en stuss :) veldig praktisk i disse dager!

Skrevet

Afrodite71:

Måtte le når jeg leste svaret ditt, synes jeg ser det for meg........

her blir det igjengrodd,har vært slik de siste 3-4 mnd,ser jo ingenting likevel nå så jeg driter i det. Har ikke så mye å si sier sambo,han skjønner at det ikke er lett å komme til. Men det skal vekk den dagen jeg er klar for sex igjen etter fødsel, det er ivertfall sikkert....

Skrevet

Hehe, artig spørsmål!

Her er det norsk skau, gitt. Pleier å barbere til vanlig, men nå er det umulig, jeg ser jo ingenting, og gidder heller ikke stresse med det.

Regner med at jordmor ikke blir mer forbauset av det enn hun ville blitt av en velfristrert stripe, så det går sikkert greit. Så får jeg heller freshe meg opp igjen når "sikten" blir bedre,-)

Skrevet

Jeg ble nesten omskjært i går, så tror jeg skal holde barberhøvelen unna en stund... :P Her en annen gang trodde jeg jeg hadde klart det dødsbra, kom ut, så meg i speilet og der så det ut som en motorvei med gress på begge sider... Så må nesten bare le...

Skrevet

Har vokst godt de siste månedene nå, men har gitt mannen min klar beskjed om at jeg trenger en frisørtime nå. Klarer ikke gjøre noe selv nå. Skal ikke ta alt, vil ha litt igjen.

Ang. urinprøve

- jeg bruker et engangs-drikkeglass for å tisse i og heller det så oppi uringlasset. Mye enklere.

Skrevet

Takk tipset. Skal finne fram plastglass og ha det klart i natt. Fikk beskjed om å drikke mye og levere ny urinprøve i morra pga. grums. Blir nok lettere enn å tisse på den bittelille beholderen..

Skrevet

Uke 33 her med tvillinger og er redd det blir litt norsk skog denne gangen. Prøver å frisere litt hver 3 uke med er ikke lett. ser jo ingen ting og det er tungt. syntes det er flaut med overgrodd skog,men innser at det må jeg drite en lang marsj i ;D

Lykke til ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...