Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Det er JÆVLA drøyt at den ungen min ALLTID våkner så fort jeg setter tenna i maten!!!! Hva med og bare vente 2 minutter så mamma får spist? Neeeeeei...
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 hahaha, det høres VELDIG kjent ut tips: gå for enhåndsmat den første tida... så kan du slenge ungen til puppen og snu deg til andre sida og spise
Mockanin Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Tyyyyyyyyyyyyyyyyyypisk unger. Onde er dem
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Det er jo helt utrolig! Om jeg sitter på ræva, så sover'n, men så fort jeg tar i en matbit, eller en støvklut for den saks skyld, så er det opp og hopp... Han får flaske, men funker greit det og. Bare legger'n på ammeputa ) Men hadde vært ålreit og spise uavbrutt igjen..hehe
Nit@™ Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror det er et signal i hjernen som slår ut når mor 1) spiser 2) sover 3) står i telefonen! Telefon som ringer er jo det samme som "signal til å gjøre rampestreker og rope mest mulig"... er det ikke?
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 når kom forrsten lillebror? La plutselig merke til at det står PÅ magen og ikke I... lenge siden eller? Føler meg litt forvirra her :s Og flau, siden jeg dermed ikke har fått gratulert deg heller!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jopp! Sånn er hvertfall 3 åringen.. ho kan sitte stille og f.eks se barnetv, så ringer tlf, og da er det "mamma? du mamma, atte....mamma..jeg bare...ehh...mamma????" Men sovinga får jeg ha for meg selv, heldigvis )
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Men det slår seriøst aldri feil. Når sambo er kommet frem og jeg sier "Middagen er ferdig", da setter hun i å hylskrike. Jeg tror seriøst hun kjenner matlukten og vil ha selv altså!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Observant ) Han er 3 mnd til torsdag, så begynner og dra på alderen ;o) Men takk!
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 hahaha.... jeg er fjern jeg! uansett: GRATULERER SÅ MASSE! Føler liksom jeg har hatt litt å gjøre med deg fra bim-tida og her på dib... hehe... men som sagt: jeg er utrolig fjern, og begynte å jobbe igjen for et par mnd siden, så jeg har missa en del vital informasjon har jeg skjønt Beklager!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Ingen skade skjedd, synlige sådan ;o) Men takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå