Gå til innhold

Skal gi deg drøyt jeg!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er JÆVLA drøyt at den ungen min ALLTID våkner så fort jeg setter tenna i maten!!!! Hva med og bare vente 2 minutter så mamma får spist? Neeeeeei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha, det høres VELDIG kjent ut :D

tips: gå for enhåndsmat den første tida... så kan du slenge ungen til puppen og snu deg til andre sida og spise :)

Skrevet

Tyyyyyyyyyyyyyyyyyypisk unger. Onde er dem

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er jo helt utrolig!

Om jeg sitter på ræva, så sover'n, men så fort jeg tar i en matbit, eller en støvklut for den saks skyld, så er det opp og hopp...

Han får flaske, men funker greit det og. Bare legger'n på ammeputa :o)

Men hadde vært ålreit og spise uavbrutt igjen..hehe :)

Skrevet

Jeg tror det er et signal i hjernen som slår ut når mor 1) spiser 2) sover 3) står i telefonen!

Telefon som ringer er jo det samme som "signal til å gjøre rampestreker og rope mest mulig"... er det ikke?

Skrevet

når kom forrsten lillebror? La plutselig merke til at det står PÅ magen og ikke I... lenge siden eller? Føler meg litt forvirra her :s Og flau, siden jeg dermed ikke har fått gratulert deg heller!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jopp! Sånn er hvertfall 3 åringen.. ho kan sitte stille og f.eks se barnetv, så ringer tlf, og da er det "mamma? du mamma, atte....mamma..jeg bare...ehh...mamma????"

Men sovinga får jeg ha for meg selv, heldigvis :o)

Skrevet

Men det slår seriøst aldri feil. Når sambo er kommet frem og jeg sier "Middagen er ferdig", da setter hun i å hylskrike. Jeg tror seriøst hun kjenner matlukten og vil ha selv altså!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Observant :o) Han er 3 mnd til torsdag, så begynner og dra på alderen ;o) Men takk! :)

Skrevet

hahaha.... jeg er fjern jeg!

uansett: GRATULERER SÅ MASSE! Føler liksom jeg har hatt litt å gjøre med deg fra bim-tida og her på dib... hehe... men som sagt: jeg er utrolig fjern, og begynte å jobbe igjen for et par mnd siden, så jeg har missa en del vital informasjon har jeg skjønt :P Beklager!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingen skade skjedd, synlige sådan ;o) Men takker og bukker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...