Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 og labbe opp ia annenetasje for påkladning og ordning, så bærer det i begravelsen til oldemoren min, veslas tippoldemor. Gleder meg noe veeeeldig:( Men må man så må man har noen sagt. Jeg slapp iallefall tannlegetimen i dag, så en fordel har jeg klart å finne med det hele. Nei, pusle meg avgårde...
Tomine is my star Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Drittungen min sto opp 5 idag!!!Så nu har hun sovnet.... Vurderer selv å legge meg..men samvittigheten min er ikke helt enig... :/
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Drittungen? Hvorfor kaller du ungen din det?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Kanskje fordi ungen har bæsja på seg?? hehe Håper det går bra i begravelsen.
Miss Foster Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Fordi av og til kan de små faktisk være akkurat det; noen drittunger, uten at det dermed er sagt at man ikke er glad i dem. Når min river ut en eggkartong med 12 egg med viten og vilje for å knuse de på gulvet så er han akkurat det; en drittunge.
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Synes det høres fælt ut å kalle de for drittunger, uansett hva de har gjort...
Turid Laila Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 *FNIS* Tillab, innimellom lurer jeg på om du skriver enkelte ord bare for å provosere mest mulig!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Uff, tillab, det der er ikke noe gøy...=( Meeeen... jeg hopper på toget nå, så etterpå skal du på husmorferie vettu=)
Snoopy 29.03.07 Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Går du til hun tannlegen i Mjøndalen ? jeg fikk nettopp en telefon derfra, de måtte avlyse timen min... Guuuuud så glad jeg ble hehhehhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå