Et lite barn i magen :) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er 23 uker på vei og magen målte 87 cm. Er det stort/lite? Har ingen å sammenligne meg med. Kommer selvfølgelig an på hvordan vi ser ut fra før. Men litt artig å vite sånn ca
mum&boyz Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 måler du rundt da ja? hmm... jeg er 17uker på vei og måler 84! OJ.. må legge til at jeg er kjempetynn fra før.. er 172cm og 51kg.. (har spydd hele veien)... måler der magen er størst.. Kan dere ikke skrive hvor høy dere er hva dere veier? vær gjerne anonym... huff synes magen min hørtes stor ut 3cm fra en 23ukers mage... kanskje det er 2?
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg måler 83 rundt magen og er 14+2 i dag:) begynner å vise litt nå- endelig:) Er 1.69 høy og veide 56 før svangerskapet.. ikke veid meg siden 1. svangerskapskontroll, men da lå i hvert fall vekten på 57.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er 21 uker på vei og måler 96 cm... Har fått fin mage så nå er det ikke tvil mer! Er 172cm høy og veide 64 før jeg ble gravid, normal 38størrelse. Har lagt på meg 3,5 kilo så langt, men regner med at det blir flere framover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå