Gå til innhold

Svar fra moderator og Jordmor Siri (ang. anonymknappen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Dette med anonymknappen diskuteres fortløpende hos oss. Vi prøver ut ulike

løsninger fra tid til annen, og det er mulig at vi vil forsøke å fjerne

anonymmuligheten flere steder.

Ha en fin dag:-)

moderator Hannah

Hei Maja!

Takk for innspillet ditt, vi er i perioder litt plaget, det er ikke til å komme utenom det. Men vi skal så absolutt være mer tilstede fremover i trimester debattene også. Det pleier å hjelpe det.

Så gi oss litt tid, så skal vi se om ikke det hjelper. Alternativt gjøre som du sier å ta bort anonymknappen. Vi har gjort det på 1. Trimester. Vi kan vurdere å ta det bort på de andre også. Nå på morgenen ser ikke jeg noen sinte innlegg, men det er kanskje for tidlig på dagen?

Riktig lykke til videre!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper de fjerner den jeg hvertfall. man kan ha kranglesiden til anonyme innlegg.

forstår at desperate folk med pinlige innlegg vil være anonyme, men når folk utnytter knappen til å spy ut galle og møkk i stedet for å faktisk svare på ting, så får det bare være.

bedre uten anonymknappen mener jeg.

Skrevet

Hva er vitsen med å ta bort anonymknappen?

Det er vel bare å la være å lese disse "sinte" innleggene hvis man blir såret og støtt over dem....

Skrevet

Det er unødvendig!

Man klarer fint å holde i gang en diskusjon MED nickene sine og da slipper man kanskje de "aller verste" svarene fra folk som ikke har annet å komme med enn sinna-vås.

Jeg tenker mest på de som faktisk er i en fryktelig vanskelig situasjon som gjerne vil ha støtte, trøst eller lignende -som gjerne er sårbare og langt nede. Er det virkelig nødvendig at de skal bli utsatt for folk som kommer med unødvendige støt laaaangt under beltestedet fra folk som gjemmer seg bak anonym-knappen?

Det er ikke anonyme innlegg som er verst syntes jeg, men mange av svarene som kan virke som direkte personangrep og KUN ute etter å hisse opp stemningen for sin egen underholdning.

Jeg ble spesielt støtt og fikk vondt i magen på vegne av ei som hadde skrevet et innlegg på 2. trimester. Hun spurte om senabort p.g.a. at barnet i magen hennes kunne være utviklingshemmet og fikk et svar: "hva med å bruke prevensjon?".

DET svaret har jo ingenting for seg og mennesket som skrev det hadde nok ALDRI gjort det hvis ikke hun hadde anonym-knappen å gjemme seg bak. Sånt er bare slemt!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Enig, bort med Anonym-knappen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...