Gå til innhold

Glemte noe..


mamma til 4....snart til 5:-)

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd veldig sterke gravidsymtomer tidlig i svangerskapet.....Jeg begynte allerede å merke veldig mye bare en uke etter eggløsning....Veldige menssmerter...i rygg og mage...Kjenner også at livmoren tøyer og strekker på seg hele tiden....Har aldri opplevd dette her før.....og jeg har jo 4 fra før....så det skulle jo ha vært kjent for meg.....Kan det være fordi det ikke er så lenge siden jeg gikk gravid sist????? Noen som har erfaring med det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg fikk mitt første barn i november 06 og det var tøying av livmoren jeg reagerte mest på. Trodde det var menssmerter jeg hadde først. men i går kjentes det ut som livmoren strekte seg, var derfor jeg tok en test (og den var positiv). Har også kjent litt menssmerter i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at jeg var gravid før jeg egentlig skulle hatt mensen. Pga tøyninger og stikkinger i livmoren og jeg var rett og slett uvel og i dårlig form. Selv om det var likt menssmerter, var det mye mer og varte lengre enn jeg var vant til..Dette er mitt første svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...