På vei igjen <3 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er veldig glad for at jeg valgte å bli med min kjære. Nå sitter jeg i hotellsengen og surfer Skal straks ut på dag 2 med shopping, og gleder meg veldig. Fikk handlet veldig mye i går. Tusen takk til dere som anbefalte meg å dra, dette er fantastisk :)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ååååååååååååååååå misunnlig jeg..... London er så bra. Dere får ta en tur på Harrods, i hvertfall for å kikke på juleutstillingene. Dere må ha en fortsatt god tur.
På vei igjen <3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2007 He he, han er ikke ferdig før 17- 17.30 hver dag, så det blir ikke mye sightseeing.. Jeg tusler fra hotellet og bort på oxford street, det holder for meg. Mexx, Zara, M&S, primark, next, Disney, Mothercare, osv. Da koser jeg meg Er litt kjekt å gå alene på shopping, er ingen om maser om når jeg er ferdig. Har dog ikke fått peng enda (håper inderlig de kommer i morgen), så jeg lever på min mann sine penger. He he
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Harrods er ikke så langt unna... Du må bare på andre siden av Hyde Park. http://www.harrods.com/HarrodsStore/GlobalPages/ContentPage.aspx?Id=f328be39-bf70-488e-b6f2-553e4242cbf1 Der finner du det du trenger. Ellers er jeg enig i at Oxford Street har det meste.
På vei igjen <3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Føler at jeg nesten er nødt til å besøke Harrods, men jeg eier ikke retningssans, så jeg kommer til å rote meg vekk. Offentlig transport er heller ikke min greie. Får ta det neste gang sammen med Madame T. Så lenge jeg får shoppet bryr jeg meg nesten ikke hvor jeg er. he he. Noe spes man bør få med seg herfra da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Er vel ikke noe spes. man må få med seg. Men barntøy synes jeg det er gøy å handle der. Ellers er jo sko en story for seg selv.... Nei shop i vei du, bare husk at du skal bære kofferten hjem igjen også.....hi hi hi hi..
På vei igjen <3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2007 Vel, jeg tror faktisk at vi allerede må kjøpe ny koffert.. Har handlet kjempemasse til barna. Og en kjole til meg selv. he he. Sliter litt med å finne gode skobutikker der skoene ikke koster skjorta.. Men du, det der shoppingsenteret på 7 etg, (John Lewis??) hvor ligger det? I hvilken retning? Vet det skal ligge på oxford street..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Ligger i retning Oxford Circus. Dvs ganske midt på Oxford Street. Ligger på venstre side av gata når du står med Hyde Park i ryggen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 http://www.johnlewis.com/Shops/DSWhere.aspx?Id=23 Kanskje denne hjelper??
På vei igjen <3 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2007 Det hjalp- tusen takk Må bare vite om jeg skal gå til høyre eller venstre når jeg står i oxford krysset
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kom hjem i natt fra London; det er bare supert!! Ta en tur innom Hamleys for leker/ julegaver til ungene om du ikke allerede har vært der. Og Kensington High Street har mye bra også - de fleste kjedebutikkene, men litt mindre "crowded" enn Oxford Street.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå