Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Gå over flere dager? Har hatt masse slim i ett par dager nå?
aragon Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jada den kan gå litt og litt over flere dager. Tror den har gjort det her også.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Å jada! Min begynte å komme for en mnd siden!!! Men nå de siste dagene har det kommet skikkelig store deler av den...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Må den inneholde blod? Jeg har hatt endel utflod i graviditeten, men så stoppet det litt opp, kom bare små mengder. Men de siste 2 dagene har det kommet masse masse, og det er litt klumpete, og fryktelig seigt! Kan det være deler av slimproppen selv om den er gulaktig og ikke blodig?
Slalotte Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Slimproppen min gikk for en mnd siden og er i uke 38 nå.. Den var hvit gulaktig.. ganske normalt.. normalt enten den er blodig eller ikke..
Elskeråværemamma Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 dytter - min slimpropp har gått idag - så spent nå
2 prinser og en prinsesse Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 trude slimproppen måte ha blod striper i seg.. hmm da har vist min au tatt turen ut.. den var stor å hvit og gulaktig sån så din.. trode aldri den sko ta turen:op hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå