Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 345 unger most, pulverisert, borteborte. Ahhh!
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 1074. Velger å tolke det som et pluss for simultankapasiteten fremfor et minus for empatien.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Ufattelig! Jeg var på vei mot megarekord da ungen kom inn og forstyrra, holdt på å pulverisere ham. Men ikke i nærheten av dine tall.
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Du burde nok installere en psykobamse så du kunne få fred foran dataen.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Nærmeste jeg har kommet er å være deltids psykobamse sjæl.
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg klarte nesten 400 i stad jeg! Sjekk lista :-)
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Slår deg med nitten plasser; increase thy sociopath levels.
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Naa skal jeg banke deg ned i stövlene, den som lever faar se!!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Ey, Pila, du er på andreplass på lista jo
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Jeg VAR paa 17 plass, men ble banka ned i 22 sist jeg sjekka.. Jeg er derimot en RACER paa Splashback! Kommet til level 23.
KaMa Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Jeg gir opp.. Hva pokker er det dere spiller?
Gjest ->>- Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 http://www.t-viral.com/christmasbrats/ Obsess with us.
KaMa Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 ....og så lang tid tok det å bli hekta....
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 Deilig, ikke sant? Psykobamse ruler, men laseren og peisen er på en måte the gifts that keep on giving, like deilig hver gang det sniker seg inn og blir pulverisert flere unger enn du egentlig sikta på.
KaMa Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 188. Og jeg har ikke holdt på lenger enn... Tja, jeg fant jo siden i går kveld da....
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #21 Skrevet 5. desember 2007 Det kommer seg med øvelse. Men det er på tide med en pause når du begynner å skrike til bamsen og skjelle ut troll-i-eska for å ikke virke kjapt nok.
KaMa Skrevet 5. desember 2007 #22 Skrevet 5. desember 2007 Troll i eske?? Jeg tror det er på tide med en pause når man rykker ufrivillig med hånden... Lenge siden jeg har spilt spill som krever at jeg må bevege musen OG trykke, fort...
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #23 Skrevet 5. desember 2007 Jeg syns det var jævlig kjipt når jeg trykket på ovnen og ovnen ikke gadd, det var en feil fra spillet og jeg tapte p ågrunn av det. :@
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #24 Skrevet 5. desember 2007 Den vesle esken nærmest juletreet på nederste linje inneholder et troll som gir en velsigna backflip på jævelunger som har kommet så langt. Men den er treig til å lades igjen. Jeg er nå på det stadiet at jeg vil skyte på de hersens animal parade-dyra til høyre her (reklamen).
KaMa Skrevet 5. desember 2007 #25 Skrevet 5. desember 2007 Aaaah, jeg lurte på hvorfor det var tre feller på de øverste og bare to nede... Nå blir det jo enda gøyere! :-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå