Gå til innhold

Psykobamse slår til igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1074. Velger å tolke det som et pluss for simultankapasiteten fremfor et minus for empatien.

Skrevet

Ufattelig! Jeg var på vei mot megarekord da ungen kom inn og forstyrra, holdt på å pulverisere ham. Men ikke i nærheten av dine tall.

Skrevet

Du burde nok installere en psykobamse så du kunne få fred foran dataen.

Skrevet

Nærmeste jeg har kommet er å være deltids psykobamse sjæl.

Skrevet

Jeg klarte nesten 400 i stad jeg! Sjekk lista :-)

Skrevet

Slår deg med nitten plasser; increase thy sociopath levels.

Skrevet

Naa skal jeg banke deg ned i stövlene, den som lever faar se!!

Skrevet

Jeg VAR paa 17 plass, men ble banka ned i 22 sist jeg sjekka..

 

Jeg er derimot en RACER paa Splashback! Kommet til level 23.

Skrevet

Jeg gir opp..

 

Hva pokker er det dere spiller?

Skrevet

Deilig, ikke sant? Psykobamse ruler, men laseren og peisen er på en måte the gifts that keep on giving, like deilig hver gang det sniker seg inn og blir pulverisert flere unger enn du egentlig sikta på.

Skrevet

188. Og jeg har ikke holdt på lenger enn... Tja, jeg fant jo siden i går kveld da....

Skrevet

Det kommer seg med øvelse. Men det er på tide med en pause når du begynner å skrike til bamsen og skjelle ut troll-i-eska for å ikke virke kjapt nok.

Skrevet

Troll i eske??

Jeg tror det er på tide med en pause når man rykker ufrivillig med hånden... Lenge siden jeg har spilt spill som krever at jeg må bevege musen OG trykke, fort...

Skrevet

Jeg syns det var jævlig kjipt når jeg trykket på ovnen og ovnen ikke gadd, det var en feil fra spillet og jeg tapte p ågrunn av det. :@

Skrevet

Den vesle esken nærmest juletreet på nederste linje inneholder et troll som gir en velsigna backflip på jævelunger som har kommet så langt. Men den er treig til å lades igjen.

Jeg er nå på det stadiet at jeg vil skyte på de hersens animal parade-dyra til høyre her (reklamen).

Skrevet

Aaaah, jeg lurte på hvorfor det var tre feller på de øverste og bare to nede...

Nå blir det jo enda gøyere! :-DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...