Chiabatta Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hva ville dere hatt og ikke hatt av rom og innredning etc. i huset? Trenger litt tips.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ville hatt: - Walk-in-garderobe - Vaskerom for seg selv - Hall (eller entre,husker aldri forskjell) avlukket - Tørkestativ i tak - Kjølehjørne
trillemamma Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 -Stort bad, med badekar og dusj -Eget vaskerom -Praktisk gang, hvor man setter skoene fra seg rett innenfor døren. (savner det her) Spisestuedel istedenfor kjøkkenbord, i tilknytning til kjøkkenet og til stuen. -Masse bodplass
lille je Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Ville hatt vaskerom mellom inngang og bad. Ville hatt større yttergang, flere soverom... Bod i nærheten av kjøkken til tomflasker, glass og bokser til resirkulering, vaskeutstyr osv... Stoort kjøkken og tv-stue i tillegg til vanlig stue.
Turid Laila Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 - Fire soverom. - Stort kjøkken, men plass til stort spisebord samtidig som det er stor plass og kokkelere på. - Stort bad, gjerne med boblebad eller steamdusj. - Vegghengt toalett - Walk-in-garderobe - Soverom og det store badet i øverste etasje. - Stue, kjøkken og lite bad i hovedetasjen. Gang og bod vil også være her. - Kjellerstue, stort vaskerom og "spillerom" til mannen i kjelleren. (han vil ha eget rom med lerret, prosjektor, spillkonsollene sine og surroundanlegg. Og en bod. Utgang til hage vil være fra vaskerom og fra kjellerstue. - Veranda med utgang fra stua. Sikkert mer og men.. *sukk* den som hadde masse penger....
Fire småtroll Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Vaskerom med egen inngang, f.eks på innsiden av kjøkkenet. Der skulle det vært fliser på gulvet og sluk så det kan spyles. Helt konge når unger og hunder kommer inn etter en tur ut i grisevær! Stort kjøkken, passe stor stue, enten kjeller- eller loft-stue som ungene kan ha egen TV med TV-spill og mulighet til å ha venner på besøk.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Vi har nå nettopp flyttet inn i nybygd hus. Men det jeg nå lurer på hvordan jeg noen gang har klart meg uten er støvsugeren som ligger i sokkelen på kjøkkenet. (en del av sentralstøvsugeren.) Da feies bare smulene bort til sokkelen og vips borte. Så slipper man å dra fram slangen etter hvert måltid. Og så har vi garasjen integrert i huset, slik at vi slipper å gå ut. Det er deilig det, når det regner eller snør...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 må tipse deg om en ting vi har som vi er superfornøyde med. vi har klessjakt fra badet i 2.etg.ned til vaskerommet. er såå deilig ..
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Dette er mine ønsker og erfaringer som tobarnsmor med litt boligerfaring bak meg (lista tar ikke økonomiske hensyn altså!) MÅ ha: - stort bad inkl toalett og golvvarme - ekstra toalett separat fra badet - kjøkken med øy - kjølehjørne - utgang til verandra fra stue - tilgang til hage/uteareal direkte fra veranda - varmepumpe BØR HA/ØNSKER: - kontor - lekerom - walk-in-garderobe - utgang til veranda fra kjøkken/spisestue UNØDVENDIG: - bar - mange boder (de blir bare fylt uansett) - mange trapper
Elletuppa Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Har nettopp bygd hus..... Å er kjempe fornøyd. Når vi tegna huset måtte vi hele tia prioritere, de vi ønska var å ha størst mulig plass som blir brukt... F.eks barna har rom på nesten 20 kvadrat hver.... Måtte ofra garderobe rom, men har et ekstra soverom som vi bruke til div.Har 2 bad, deili, tv stue som barna bruker, ganske stort vaskerom, ved yttergangen som jeg bare triller barne vogna inn i.....
På vei igjen <3 Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Har nettopp kjøpt nytt hus, og vi savner vel egentlig ingenting. Her er det vi har i huset: 4 soverom Stoort bad liten gang- stor gang lite bad med toalett og dusj kjøkken med varmekabler stue spisestue med utgang til veranda trapp fra veranda til hage kontor stort vaskerom med 2 maskiner og tørketromler i tillegg til matplass redskapsbod kneboder koffertloft stor kjellerstue med overnattingsmulighet, dvd, pc, tv og togbane til barna. I tillegg til garasje med inngang til kjelleren. Kunne ikke hatt et bedre hus, savner ikke den walk in garderoben jeg en gang hadde, det var bare waste of space.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 -vaskerom med egen inngang så man kan hive dritne unger inn der -stort walk-in-closet i forbindelse med vaskerommet, der man har klærne til hele familien. så slipper man å gå langt med skittentøyet -MASSE bodplass -Skittentøyssjakt -Sentralstøvsuger -Spisestue -Stort kjøkken med sjalusiskap -koffertloft -ekstra soverom (gjesterom) -kjellerstue eller loftstue -Utleieleilighet -Toalett rett innenfor inngangsdøren / rett ved vaskerommet så ikke skitne unger drar med seg søle over hele huset når de skal på do
selfangerkjerringa Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 åherregud, glemte vaskerommet!!! VASKEROM er utrolig viktig!!!
camilla^ Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Skobod, det jeg savner mest her jeg bor nå. Har alltid hatt det hjemme hos mamma og pappa. Mest geniale i hele huset (og de måtte lage det rommet, bare pga noe mål fra husbanken en gang i tiden) Også plass i gangen til masse yttertøy. Stort vaskerom, med masse hylleplass slik at jeg kan legge vekk vintertøy og andre ting. Og dør ut, derfra. Det mest geniale hadde vært å hatt dette rommet i nærheten til badet og soverom, slik at alle klesskap kunne stått der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå