Gå til innhold

Merker dere smokker til bhg? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

 

Noen her nå har vel barn i bhg?

Skrevet

Har ikke barn som bruker smokk i bhg. Men merk!!! Det gjør jobben så mye enklere for de som jobber der. På småbarnsavd er det som regel en del som bruker smokk å da er det litt greit å vite hvem som er hvem sin så de ikke havner i feil munn.

Skrevet

jeg har satt en sånn klistrelapp med navnet på på mini sinn smokk i bhg ja :) kjekt så ingen andre kan ende opp med den :)

Skrevet

kjøp smokker med navn på fra navnesutten.dk. Billige å kjempefine smokker. Tror jeg betalte 195 kr for 9! smokker. Synes det var rimelig jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...