Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2007 dytt Noen her nå har vel barn i bhg?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Har ikke barn som bruker smokk i bhg. Men merk!!! Det gjør jobben så mye enklere for de som jobber der. På småbarnsavd er det som regel en del som bruker smokk å da er det litt greit å vite hvem som er hvem sin så de ikke havner i feil munn.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 jeg har satt en sånn klistrelapp med navnet på på mini sinn smokk i bhg ja kjekt så ingen andre kan ende opp med den
smily2 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 kjøp smokker med navn på fra navnesutten.dk. Billige å kjempefine smokker. Tror jeg betalte 195 kr for 9! smokker. Synes det var rimelig jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå