Gå til innhold

fler enn meg som sliter med.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å la ungen deres ligge hos svigemor?

De har ikke hatt gutten min på natta før, men jeg syntes det er litt "skummelt" å la han sove der... veit ikke hvorfor det er sånn, men lurer på om det er fler som også har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.. jeg sliter egentlig ikke med å ha han der.. Men jeg er litt mere .. tja.. hva blir det rette ordet.. Jeg syns det er enklere å ha han hos mamma da.. hehe.. Men svigers er ikke så ivrige.. og har kun hatt han en natt på snart 11 mnd. Og passet han to ganger utenom det. ;P

Men.. jeg tror det er veldig mange som sliter med det..;)

Skrevet

gutten vår er snart 2 år og aldri hatt han på natta.Han har bare vært der 1 gang mens de har vært barnevakt og.De er som regel her. Og ikke orker de ha han mer enn et par timer. så det er jo så da....

Men hadde ikke latt han sove der uansett om de hadde orket.Hvorfor skal jeg ikke legge ut om her nå....

Men sikkert mange "svigerser"som er like bra som sine egne foreldre altså=)

Og mine er likanes dem og,er bar litt spesielle

hehe

Skrevet

jeg veit ikke hvorfor jeg syntes det er litt "skummelt" men jeg føler meg mer trygg når han er hos mamma og pappa! så jeg gruer meg til helgen når de skal ha han får å si det sånn!!

Skrevet

Jeg lot omsider datteren min på 22mnd. få overnatte to netter hos svigers, men kun fordi jeg var full av bronkitt og i ekstremt underskudd på søvn(mannen min jobber utenlands).

Jeg har hatt store motforestillinger til at hun skulle overnatte der av grunner som ikke skal nevnes her, men tror dere det gikk bra da?!

Neida det gjorde nok ikke det. Jeg ga beskjed når jeg leverte henne at hun hadde en litt sopp nedentil ( 3 prikker) og ga beskjed om hvordan dette skulle stelles. Når jeg hadde hentet henne oppdaget jeg at soppen hadde spredd seg over hele underlivet og til og med nedover på innsiden av begge lårene. I tillegg hadde de bare brukt 4 bleier(!!!!!!!!!!) fra lørdag til mandag.

Så moralen her må være; stol på magefølesen og instinktene deres.

Noen ny overnatting vil det nok ikke bli nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det er jo ikke så rart det. Du har selv vært lite barn i hjemmet til din mor og far og vet hvordan det er. Du husker at du følte deg trygg der og klarer å overføre det til hvordan gutten din vil ha det der. Helt naturlig, selv om svigerforeldrene dine kanskje er verdens hyggeligste mennesker.

Skrevet

Jeg sliter mye mer med å ha ham hos mamma. He he, svigermor stoler jeg litt mer på. Mamma vet man aldri hva kan finne på.

Skrevet

eve dallas: det er sånne ting jeg tenker på , at de ikke klarer å gjøre ditt å ikke klarer å gjøre datt... !!! derfor jeg vegrer meg.... veit ikke om de klarer å gi han grøt (han har akkurat begynt med middag, å vil derfor ikke altid ha det) å hva gjør de da?? men mamma veit jeg klarer det lissom.. sikkert derfor jeg er litt redd...

Skrevet

Vet du, jeg har sett hvordan svigermor tar seg av barna våre, leker med dem, koser og skjemmer de litt bort. Jeg har ingen frykt for å la barna mine være der i en uke om de vil. (eneste er at jeg savner de for mye, så det er sjeldent.)

Jeg tror jeg er veldig heldig som har sånne svigerser. Og mine egne foreldre er også veldig flinke, de er bare litt eldre og har litt mindre ork. Blir ikke så mye leking, men barna trives likevel.

Skrevet

det vil nok sikkert gå over når han først har sovet der en gang.....

hååper jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...