Gå til innhold

Trenger hjelp til julbaksten :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken funksjon på steikeovene skal jeg bruke? Uff.. er helt blank her... skal lage serinakaker og kokosmakroner.

 

Varmluft eller ikke?

 

Setter veldig stor pris på tips fra dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling, men det er kanskje best å ikke bruke varmluft. Tror jeg ville det.

Skrevet

Er kanskje best å bruke den "vanlig" funksjonen? hehe... bra det er flere av oss ;)

Skrevet

Over og undervarme hvis du bare skal ha et brett i ovnen.

Skal du ha flere brett må du ha varmluft og senke temperaturen med 20 grader (står det i oppskriften at du skal steke det på 180 grader, skal du da altså steke de på 160 med varmluft)

Skrevet

Tusen takk for svar! :o) Da blir det over og undervarme!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...