Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hvilken funksjon på steikeovene skal jeg bruke? Uff.. er helt blank her... skal lage serinakaker og kokosmakroner. Varmluft eller ikke? Setter veldig stor pris på tips fra dere!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Har ikke peiling, men det er kanskje best å ikke bruke varmluft. Tror jeg ville det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Er kanskje best å bruke den "vanlig" funksjonen? hehe... bra det er flere av oss
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Over og undervarme hvis du bare skal ha et brett i ovnen. Skal du ha flere brett må du ha varmluft og senke temperaturen med 20 grader (står det i oppskriften at du skal steke det på 180 grader, skal du da altså steke de på 160 med varmluft)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk for svar! ) Da blir det over og undervarme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå