storebror og junibaby=) Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 var på dag 35 i går.så da er jeg i min lengste syklus hittil.De siste mnd er den blitt et par dager lenger for hver gang. Derfor gidder jeg ikke teste for tidlig.Vet liksom at det ikke er noen vits. Ikke så mye symp.egentlig.de som er kan jo være pga mens og liksom....Hadde litt mens murringer forrige helg,litt denne helga men ikke mye.Stikker en del der nede,men det har det også gjort før mens tidligere. Ofte sulten,men det kan jeg og være ellers. SUR,men er og PMS symptom. Eneste som er litt unormalt er at om jeg setter meg på huk så har det et par ganger kjentes ut som skambeinene sklir i fra hverandre på en måte?kjennes helt merkelig ut....Noen som har kjent det samme?
lana<3 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Man får litt bekkenløsning når man nærmer seg mensen faktisk...så det kan være begge deler... Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg testet og hvis den var negativ ventet et par dager til, hvis mensen fremdeles ikke kommer testet igjen og hvis du da fremdels får negativ test ville jeg gått til legen... Hvis du derimot får mensen hadde jeg begynt å skrive ned når den kom, registrere symptomer på mensen, plager du har, sjekke livmortappen, begynne med temping...og da etter noen mnd vil du nok finne ut hvordan din syklus er...har selv funnet ut etter rundt 7 mnd nå at min syklus er på standard 29-30 dager og har en og annen på 31 dager..veldig greit å vite for da går man ikke rundt og tenker så mye tenk om tenk om og så er det bare mensen som er forsinket... Hvis du finner ut at syklusen din er veldig ustabil ville jeg tatt meg en tur til legen og sett om det fantes åpenbare grunner til det..... håper du får en positiv test da snart eller tante rød kommer så du kan begynne på ny frisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå