Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hun sitter riktignok ikke selv ennå, men f.eks i fanget, i vogna om hun sitter litt i senga etc. Hun kaster seg bakover med skikkelig fart! Hun har aldri slått seg for det har alltid vært noe som har tatt imot, og i senga er det jo mykt...... Hva når hun begynner å sitte ordentlig på gulvet og sånn?? Er jo ikke noe særlig å dælje hodet bakover i parkettgulvet :-S Hun er 8,5 mnd.......
*mamma*til*markus* Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Min gutt på 7 mnd gjør også dette... Men veldig ofte bare på fanget og da holder jeg jo han... Virker som om han syns det er morro og lek bare.. Han sitter ikke selv på egenhånd, men når han gjør det så skjønner han nok at det er ingen som tar han imot.. Mulig han vil falle ett par ganger i gulvet og bli lei seg, men det er det de lærer av:) Kanskje la han sitte på en matte på gulvet eller noe, så det ikke gjør så vondt...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Dette gjør gutten min også han er 6 1/2 mnd, men bare når han sitter i tripp-trapp stolen sin, eller på fanget. Han sitter selv på gulvet, men da gjør han ikke dette. Da støtter han seg med hendene, noen ganger tipper han over ende, men har myk underlag. Han begynner å gråte, men er nok mest fordi han skvetter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå