Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 På butikken der jeg jobber har det vært mye rot med kassa oppgjøret i det siste... I går manglet det 1000 på øret i kassa.... Problemet her er at jeg tror sønnen til sjefen stjeler... På lørdagskveld måtte jeg låne han nøkkelen for han skulle hente en bag han hadde der..jeg ventet i bilen på yttersiden.. Når jeg tenker meg om ble han veldig lenge der,til at han bare skulle hente bagen rett innenfor på lageret.. Min teori nå er at han har vært å snoket i kassen(han vet hvor vekslepenga ligger,ulåst etter stengetid) Sjefen stengte selv på lørdag,og åpnet på mandag..da uten å telle over vekslepenga.. Jeg syns dette er drit,for vi som jobber der føler oss jo selvfølgelig mistenkelig gjort,alle som en.. Nevnte for sjefen om det at sønnen hans hadde vært unødig lenge der inne,hvis bagen lå rett innfor døren(jeg visste det ikke da,hvor den lå) Vet at han sønnen har stjelt penger hjemme(noen tusen) Hva tror dere,var det dumt av meg å nevne det med sønnen?? Jeg jobber bare to dager i uken,får ikke møtt sjefen før senere i uken...føler at hele denne situvasjonen gjør at jeg ikke vil jobbe der,fordi at man blir mistenkt for å være kjeltring på grunnløst grunnlag.. Irriterende situvasjon dette..
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hvem har mistenkt deg for å være kjeltring?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Ingen kamera nei... Alle som har tilgang til kassen vil jo naturligvis føle seg som syndebukk,eller hva??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå