Sluffsa Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=11891347&sid=xz5ecbPSL0r742191&WT.svl=Link Hun er så flink, og siden hun er så god og snill å strikker MYE til mine barn må jeg jo reklamere litt for henne:)
Tomine is my star Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Eeeeelsker ullklær...og hu svigermora di hadde mye fint!! Heldig du som har en slik flink svigermor... Ingen i min familie som strikker noe særlig,så jeg har måtte kjøpe endel ullklær... men til jul har jeg ønsket noen ullgensere til jenta mi...vet at de kan,hvis de bare gidder.. ) Selv kan jeg ikke strikke...og det er litt dumt... Er det noe man kan lære seg tro..Finnes det håp????
Tommage♀♂ Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg er også veldig glad i ullklær, men liker best enkle, fine oppskrifter. Ikke helt min stil dette som viste her, men hun er jo flink å strikke da=)
SaDa Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Var mye fint der:) Strikker selv jeg, så slipper jeg å kjøpe:) Holder på med sett med bukse og genser som nevøen min skal få i julegave.. Da holder han seg varm og god i barnehage i vinter:) Får vel strikke sett til gutta her oxo når jeg er ferdig med det jeg holder på med nå=)
Sluffsa Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2007 Jeg strikker å endel selv, men 50 års erfaring gjør jo hennes strikkaklær til en opplevelse:) Hehe nå må jeg jo bli kåret til årets svigerdatter med så mye skryt:)) Jeg har ønsket en genser lik den 1ste i annonsen til junior i julegave, ikke fordi han trenger det, men den er bare sååå fin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå