Tredjemann på vei :D Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Noen som har hatt en sterk følelse av at man bærer på en gutt eller en jente, som har fått rett? Litt gøy å se hvor bra intuisjonen stemmer:-) Første gang jeg var gravid for 2,5 år siden var jeg hele tiden skråsikker på at den lille var en gutt, og det stemte! Selv om jeg hadde spådd meg selv med en gullring som sa jente. Denne gangen har jeg en sterk følelse på at det er en jente... Gjenstår å se om jeg gjettet riktig igjen! Hadde vært gøy med mange svar her!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det stemte med første og ser ut som det stemmer nå også (UL kunne bekrefte jente).
mine små alver... Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde jentefølelse sist og fikk jente...hadde guttefølelse nå og venter gutt:) Er nok kanskje noe i det??
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jepp. var helt sikker på at det var gutt, og det var det
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Var sikker på gutt første gangen, og det stemte:) Er sikker på gutt denne gangen også, men jeg kan ikke svare på om det er rett før om 10 uker ca:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Denne gangen var jeg sikker på at det var jente - og det stemte
bullebull&gullegull Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har en sterk følelse på jente... Skal på ul 13. des så får vel se da tenker jeg! Med venninna mi var jeg skråsikker på at det var jente og da var det gutt! Hehe så kan jo hende jeg har en omvent intuisjon da...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Første barnet kom for noen år siden så det husker jeg ikke noe av. Men nå hadde jeg en veldig sterke følelse. Jeg drømte flere ganger at vi fikk jente og jeg bare følte det på kroppen. Har nå sett på 3 uler at det er ei lita snuppelupp i magen Intuisjonen er til å stole på har jeg skjønt. Hvis man tør da. Da jeg ble gravid i januar i år hadde jeg så sterk følelse av at det kom til å gå galt, at ikke alt var som det skulle. Var på ul i uke 7 og så hjertet banke og alt. Men likevel hadde jeg den sterke følelsen. Da vi mistet i uke 11 kom det ikke som noen stor overraskelse kan du si.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde guttefølelse, og det stemte i hvertfall med UL =o) Får se om det stemmer ved fødsel, de KAN jo ta feil...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Med Lukas var eg ganske sikker på at det var gutt.... Med Noah så klarte eg ikke bestemme meg... Denne gangen så har eg tenkt jente hele tiden...nesten resten av familien har og gjort det. Så nå gjenstår det å se 20 desember....
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2007 Jøss, det må jeg si! Da kan det faktisk være noe i dette gitt:-) Blir spennende å se på UL. Skal dit 13.desember, så håper å finne ut om det virkelig er ei tulle denne gangen:-)
Supertea Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har vært sikker på at det var en gutt fra dag en. Har nå fått bekreftet at det er riktig på to UL Søsteren min fikk jente, og der hadde både jeg og mamma jentefølelse enda de holdt det hemmelig hele veien.
*Super*Mamman* Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har fra før to gutter, og visste med en gang at det var gutter jeg skulle få. Skal ha min 3. i mai, og er heeelt sikker på at her kommer gutt nr 3. Hvis det viser seg noe annet på UL, kommer jeg ikke til å tro det, tror ikke jeg klarer å tro på det etterpå heller, altså når ungen er ut.. Får ikke jenter jeg, hehe-- bare gutter:) Så hvis det skulle komme ut en jente, er hun ikke min, hehe.....
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 hehe.... Sist gang trodde jeg det var en gutt, og det viste ul også.... Ut kom det ei jente;p Denne gangen ville jeg ikke vite kjønn, men siden ALLE andre tror det er en gutt blir jeg jo litt påvirket;o) Stoler IKKE på min egen intuisjon, så skal bli spennende å se hva som kommer ut denne gangen. Har termin 26. desember;o)
camosilla Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har vært skråsikker på å få gutt. To ul viser gutt. Gjenstår å se i januar:)
Skrømti Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Med førstemann var jeg sikker på at det ble en gutt, og det ble det. Nå med nr to så har jeg også en følelse for at det blir en gutt. Vi får vente og se til april...!
OhMyGod!!! Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 ja har en veldig guttefølelse her og, ser på gutteklær i butikken, og ser bare etter guttenavn og slikt. skal på ul på mandag så blir spennende å se da om jeg har rett.....håper vi får se noe da, ellers blir det å bestille en ny ul om ikke så lenge *ler*
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. desember 2007 #18 Skrevet 4. desember 2007 Med førstemann hadde jeg en sterk følelse av at det ble en jente. Fikk den følelsen da jeg testet positivt på testen. Og det stemte. Nå har jeg ingen spesiell følelse så det skal bli spennende å se.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 4. desember 2007 #19 Skrevet 4. desember 2007 Jeg var skråsikker på at jeg bar på en jente sist, det stemte. Denne gangen var jeg temmelig sikker på at det ble en gutt, men to ultralyder viser at det blir en jente denne gangen også
Hymia+muffins Skrevet 4. desember 2007 #20 Skrevet 4. desember 2007 Jeg var bombesikker på at det var jente... Alle andre sa gutt... Men det er visst en jente:)
zethaline Skrevet 5. desember 2007 #21 Skrevet 5. desember 2007 Venter nr.4,hadde rett på de første 3 og fant navn lenge før de ble født. Nr 1 og 3 fikk navn når jeg var 3mnd på vei og ikke hadde vært på ul. Jeg tippet at ble jeg gravid igjen får jeg en gutt og iflg ul så har jeg rett denne gangen også.så det blir spennende;-)
Beama Skrevet 5. desember 2007 #22 Skrevet 5. desember 2007 Var skråsikker på jente forrige svangerskap, Og det stemte. Denne gangen har jeg følt gutt hele veien, og så langt har 2 ultralyder bekreftet att vi venter gutt=)
tiltiderensom Skrevet 5. desember 2007 #23 Skrevet 5. desember 2007 Magefölelsen var rett sist gang. Alle sa jeg hadde guttemage og at det var det jeg kom til å få. Selv hadde jeg en sterk fölelse av at det var ei jente, og det var det:-) Denne gangen vet vi det er en gutt.
Håperpåønskebaby Skrevet 5. desember 2007 #24 Skrevet 5. desember 2007 Min bestemor hadde dette med 3 av sine 4 barnebarn. Og jeg "visste" med en gang jeg fikk vite at jeg skulle bli tante for andre gang, at det var jente... Og alle disse stemte.... så gleder med til jeg selv blir gravid...
Tooblind Skrevet 5. desember 2007 #25 Skrevet 5. desember 2007 Vi har begge hatt en veldig sterk følelse av at vi venter en gutt siden vi ble gravid omtrent, men vi vet jo ikke enda da, så det blir spennende å se når fødselen skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå