Gå til innhold

Kan det være bekkenløsning ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har hoftene mine, spesielt den høyre vært helt umulig. Jeg kan ikke stå for lenge, gå for lenge, sitte for lenge, bære noe, ligge mer enn et kvarter på hver side, før det gjør vondt. På morgenen går jeg som oftest ganske normalt, men etter noen minutter begynner jeg å halte og skikkelig vagge som om jeg skulle vært høygravid. Er bare 15+1 i dag. Det gjør så vondt ;( Og jeg føler meg så dum. Har vært sykemeldt siden uke 9 pga magesmerter, og hadde nå tenkt og prøve meg uti jobb igjen! Sykemeldinga går ut nå på fredag, og det virket som om legen min var litt motvillig til å gi meg sykemelding. Syns det er litt flaut, og er litt engstelig for at han skal tolke det som at jeg faker for å få mer sykemelding, men jeg er jo totalt handlingslammet !!! *buu*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff jeg skjønner godt hvordan du har det!!

Men man får tenke positivt!! I og med at du er sykemeldt så kan det også skyldes at du rett og slett er litt stiv i hoftene. Jeg var skråsikker på at jeg hadde fått bekkenløsning, men etter et par treninger i basseng var jeg god som ny!

Skrevet

Ja kanskje det var lurt... Kanskje jeg skulle tatt meg en tur i basseng.. men er det ikke noen som sier at man ikke skal bade i offentlig basseng? Det gjør kanskje ikke noe? Jeg merker jo det at det virker litt mykere når jeg tar en varm dusj eller et varmt bad... Hadde vært fryktelig deilig å slippe å ha vondt kjenner jeg!

Skrevet

Du kan helt fint bade i offentlig basseng!!

Slimproppen beskytter den lille i magen fra alt som ligger utenfor.

Eneste man skal være litt forsiktig med er boblebad, men det er pga temperaturen. Men jeg tviler på at en gravid kvinne prøver å svømme i et boblebad.. :)

Regner med at siden du er sykemeldt så er du i mindre "vanlig" aktivitet, og da kan leddene oppleves som stive.

Kanskje du bruker hofter/bekken mye på jobben? Løft osv??

Du får svømme og se om det blir bedre, eller så får du bestille deg en legetime!

Skrevet

Hei, har også vondt når jeg ligger på sidene, men ligger med en pute i mellom bena og det har hjelpt mye.

Skrevet

jeg har prøvd det her med pute... men hvordan i all verden får du den til å ligge? Jeg sover ganske urolig så det meste jeg har fått til er dyna mellom beina og det gjør jo forsåvidt ganske samme nytten... he he... blir vel til å ligge ganske mye mer stille etterhvert som junior blir større...

takk for gode tips dere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...