Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Er det stor plass inni den? Står imellom den og emmaljunga sin stelleveske. Ønsker ei med stor plass inni. Det er vel ikke emmaljunga sin? har bare sett de på bilder.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har Skip Hop Dash, kjøpt privat, men ikke brukt. Den er ikke sååååå stor inni i forhold til mangen andre jeg har sett i ulike butikker. Må lissom se de selv for å vite hvor store de er- ikke bilder på nettet. Men ser mer enn stor nok ut spør du meg- nå har ikke jeg tatt den i bruk enda da, da nurket ikke er ventet før i februar- men liker del veldig godt allerede. Men jeg valgte å kjøpe denne fordi den så kuuul ut, så gjorde det ikke noe at den var litt dyrere enn andre fordi vi har spart så mye på annet innkjøp. Samt fått masse penger, så jeg ville flotte meg litt på denne fronten- den må matche vognen- det er jo det viktigste for meg. Vognen er en sort Emmaljunga City Cross med hardbag.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har sett den på bilder, men det ser jo ut til at den er åpen rett inn? åpne lommer etc? Kommer jo til å regne rett inn i allefall med en sånn veske på vestlandet?
Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Det er forskjell på Dash og Duo. Duo har glidelås, mens Dash lukkes med et "tøystykke" som brettes over. Jeg har kjøpt Dash, og gleder meg til å begynne å bruke den!! Kan se på bildene her: http://stores.kiwi-kid.com/-strse-05%5C-cln--BAGS-cln-Diaper- Bags-for-Mom-cln--dsh--dsh-Skip*Hop/Categories.bok Anbefaler å bestille fra Kiwi-kid, sparer masse i forhold til i butikkene her hjemme...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Den SÅ jo bedre ut, men jeg lurer pøå om den er vanntett? vet du noe om det?
Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Hmm, det vet jeg ikke, står ingenting om det heller ser jeg. Men det er ganske kraftig stoff, så jeg vil tro den tåler endel. Jeg har også kjøpt en "Diapees & Wipees Diaper and Wipes Bag", til å ha bleiene i. Virker kanskje litt unødvendig, men det er hygienisk og praktisk synes jeg. Da er man sikker på at bleiene holder seg tørre og rene uansett:-)
***lilli*** Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Hei Sunniva, Eg har nettopp bestilt meg ei skip hop dash på kiwi-kid. Er litt spent på om vi må betale toll for den. Veit du noko om det? Viss ikkje får vi den til halve prisen av i noreg.
Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Niks, man må ikke betale toll! Porto på 20§ kommer i tillegg uansett, men de skriver på pakken at det er gave, så man slipper toll. De er veldig greie slik ja:-) Og ja- det er veldig gunstig å bestille fra USA nå, dollaren er jo så lav!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har Dash og er kjempefornøyd. Bor på vestlandet og det regner ikke inn i den. Det er mange lommer i den slik at man har en sjanse til å holde litt orden i sakene. Og det er mer enn nok plass til det man trenger til en baby.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar :-) Sunniva? Hva betalte du tilsammen for stelleveska? Jeg kan få ei til 500 å den er nesten ikke brukt. Så spørs om jeg skal slå til på den da. Liker ikke emmaljunga sine stellevesker så kjempegodt, så har egntlig lyst på en annen til emmaljunga vogna )
***lilli*** Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Så bra! Bør jeg si fra om at de må skrive at det er gave, eller gjør de det automatisk? Jeg betalte under 500 kr for min, inkludert porto.
Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 lilli: Trenger ikke si fra om det med gave nei, de setter det som gave automatisk:-) Meg&gullet: Jeg betalte 65§ for veska, og 20§ for porto. 85 USD = 467.58 NOK
***lilli*** Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar. Gler meg til den kjem.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Så billig ) Toppers at man slipper tollen =) Tror jeg bestiller den der ifra jeg også. Hvor lang leveringstid er det på den da? Nå ble det masse mas fra meg men :-) Den blir nok kjempeflott på emmaljunga vogna =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå